Competències atribuïdes al CIS d'acord amb l'article 3 de la Llei i del Reial decret de desplegament
Estructura orgànica establerta pel Reial decret del CIS per a l'exercici de les seues competències i persones titulars de les diferents unitats
Conjunt de normes que regulen el funcionament i estructura del CIS
Relació cronològica dels presidents i presidentes de l'Institut d'Opinió Pública (IOP) i el CIS des de la seva fundació el 1963
Guardó nacional concedit pel CIS a l'àmbit de la Sociologia i la Ciència Política a una trajectòria acadèmica
L'activitat principal del CIS per al coneixement científic de la societat espanyola són els estudis
Informació sobre com es realitzen les enquestes al CIS
Principals metodologies utilitzades al CIS per a l’elaboració d’enquestes i estudis
Resultats provisionals de les enquestes elaborades pel CIS
Conjunt complet d’estudis realitzats per la institució, amb les preguntes, sèries i documentació associada a aquests.
Extracció integrada de les microdades d'un conjunt de variables per a estudis del CIS
Atenció al públic. Peticions d'informació i elaboracions a mida
Enquesta comparada sobre les característiques de la ciutadania a Espanya
Normes i Requisits Legals per accedir i utilitzar les dades del CIS
Accés a tota la informació en matèria de Publicacions que realitza el CIS
Venda presencial i on-line dels llibres publicats per la unitat editorial
Difusió de les investigacions més rellevants que es realitzen a l'àmbit de les ciències socials
Publicació periòdica científica quadrimestral en obert. Revista Espanyola de Recerques Sociològiques. Enviament de manuscrits
Recull de les principals dades obtingudes a través dels baròmetres d'opinió realitzats al llarg d'un any per aquesta institució
Publicacions com ara la Revista Espanyola de l'Opinió Pública (1965-1977) i divulgació d'estudis de l'opinió pública
Beques de formació per a postgraduats que vulguin formar part de l’activitat científica del CIS
Subvencions per impulsar l’explotació del Banc de Dades i la finalització de tesis doctorals
Cursos de formació en investigació social aplicada i anàlisi de dades per a postgraduats i ajuts de matrícula
Accés als principals continguts de transparència i bon govern del CIS
Convocatòries d'ocupació pública gestionades des del CIS
Accés a la Seu Electrònica del Ministeri
Accés a la informació en matèria de protecció de dades del CIS
Procediment del ‘Pla de Dipòsit Inicial de projectes de R+D amb enquestes socials’
Canal per reportar infraccions en l’àmbit de les actuacions dels òrgans del Centre d’Investigacions Sociològiques
Últimes notícies i comunicacions del CIS
Galeria Multimèdia dels Esdeveniments del CIS
Sol·licitud d'informació al Gabinet de Premsa
Últimes notícies del CIS
Consulta l'històric complet d'avisos i comunicacions: generals, publicacions, convocatòries, notícies i notes de premsa
- 03 D’OCT. 2023
Madrid, 3 d'octubre 2023. El 4 d'octubre , a les 13,00 h, l'avenç de resultats de l' ICC (Índex de Confiança del Consumidor) estarà a disposició de tots els mitjans i les persones interessades a la web del Centre d'Investigacions Sociològiques (www.cis.es). L'ICC recull mensualment la valoració de l'evolució recent i les expectatives dels consumidors espanyols relacionades amb l'economia familiar, l'ocupació i les possibilitats d'estalvi i consum. Per a qualsevol consulta el telèfon de Comunicació és 91 580 76 25.
- 27 DE SET. 2023
El manual pertany a la col·lecció 'Quaderns metodològics' del CIS i es pot comprar a la llibreria del centre Madrid, 27 de setembre de 2023. El CIS ha presentat el llibre 'Model Bifactorial Inèrcia-Incertesa Alaminos-Tezanos' escrit pel Catedràtic de Sociologia Matemàtica i assessor del CIS Antonio Alaminos, i pel Doctor en Sociologia, Antonio Alaminos-Fernández. El manual explica com s‟aplica aquest model d‟estimació al diagnòstic preelectoral i s‟avalua l‟impacte de campanya, servint d‟exemple el cas de les eleccions autonòmiques de maig de 2023. La presentació i el debat d'aquest llibre ha estat conduïda pel president del CIS i Catedràtic emèrit de Sociologia, José Félix Tezanos, i han intervingut l'autor Antonio Alaminos, el Catedràtic de Sociologia i expert reconegut en tècniques de recerca aplicada, Peter Mohler, la Catedràtica de Sociologia i Premi Nacional, Constanza Tobío i el Catedràtic de Ciència Política, Pablo Oñate.
- 25 DE SET. 2023
Segons l'última onada del baròmetre sanitari feta pel CIS aquest any, només un 26,1% prefereixen anar a centres privats per a l'atenció primària Les urgències '061' i '112' i el tracte del personal d'infermeria són els serveis sanitaris públics més ben valorats pels pacients Pel 30% dels ciutadans les llistes d'espera han empitjorat durant els dotze últims mesos, encara que millora la dada en gairebé 10 punts respecte al baròmetre sanitari del febrer Madrid, 20 de setembre del 2023. El Centre d'Investigacions Sociològiques ha realitzat la segona onada del baròmetre sanitari durant el mes de juliol. Un estudi on s'ha preguntat a la població pel sistema sanitari públic al nostre país. El 13,8% dels enquestats considera que el sistema sanitari espanyol funciona “bastant bé”, xifra que millora respecte a la primera onada d'aquesta enquesta quan se situava a l'11,8%. Pel 46,3% el sistema de salut “funciona bé, encara que necessita alguns canvis”, una dada que augmenta respecte al febrer, quan era un 40,8%. Només l'11,8% creu que funciona malament i “necessita canvis profunds”, una dada que disminueix en 4,1 punts respecte a la primera onada del baròmetre sanitari d'aquest any (15,9%). Serveis sanitaris més ben valorats En preguntar als ciutadans per la seva valoració sobre 10 sobre alguns serveis sanitaris, les Urgències '061' i el '112' són els que millor nota treuen amb un 7,49, seguit de l'ingrés i assistència a hospitals públics amb un 7, 33. Tots dos serveis repeteixen com els més ben valorats respecte a l'anterior baròmetre sanitari. Les consultes datenció especialitzada són les que menor puntuació obtenen en aquest estudi amb un 6,17. A més, els ciutadans prefereixen la sanitat pública davant de la privada. Un 71,6% escull les consultes de capçalera i pediatria als seus centres de salut públics, mentre que un 26,1% asseguren acudir al privat. La xifra s'iguala quan parlem de les consultes amb especialistes, ja que el 58,2% escullen anar al públic, davant del 39,1% que escullen el privat. En preguntar als enquestats amb assegurança mèdica privada perquè en tenen, el 75,7% al·lega que ho van fer per la rapidesa amb què són atesos. Optimisme amb les llistes d'espera Disminueix gairebé 10 punts el percentatge de persones que creu que les llistes d'espera han empitjorat pel que fa al baròmetre sanitari del febrer. Ara són un 29,7% els que creuen que aquest problema empitjora, davant del 39,2% que ho asseguraven fa mig any. Mentre que el 44,8% creu que el problema de les llistes d'espera segueix igual, puja la dada dels que creuen que ha millorat (13,8%) gairebé en 5 punts respecte a la primera onada d'aquest estudi quan se situava el 8,6%. A l'hora de parlar de millores a l'atenció primària, els enquestats coincideixen que el més important és augmentar les plantilles de personal sanitari (9,10), que les persones mantinguin el mateix metge de capçalera de manera estable si estan satisfets (9 ,10) i dedicar més recursos econòmics amb un 8,96 sobre 10. Notable alt per al personal d'infermeria Segons les persones que han estat ingressades durant els dotze últims mesos en un hospital públic, les cures i l'atenció del personal d'infermeria és l'aspecte més ben valorat amb un 8,52, seguit de les cures del personal mèdic amb un 8,38. L'equipament i els mitjans tecnològics existents als hospitals també és un dels aspectes més ben valorats pels ciutadans amb un 8,04 sobre 10. Sobre les cites telefòniques amb el metge, un 64,7% opina que “algunes consultes es poden fer per telèfon i altres haurien de ser presencials”, mentre que un 32,2% assegura que “totes les consultes haurien de ser presencials”. Aquestes i altres dades les podeu consultar a la nostra pàgina web (www.cis.es), al 'Baròmetre Sanitari 2023 (segona onada)' que s'ha realitzat del 5 al 7de juliol, amb una submostra de 2586 entrevistes dins d'una mostra total de 7.800 entrevistes distribuïdes en tres onades.
- 25 DE SET. 2023
Segons l'enquesta postelectoral del 23J realitzada pel CIS, un 26% dels electors van decidir el vot durant l'última setmana de campanya Un 18,6% dels enquestats afirmen que des de l'inici de la campanya fins al dia de les eleccions generals va canviar el vot almenys en una ocasió La crisi del canvi climàtic és un tema que preocupa “molt o força” al 80,9% als ciutadans. Madrid, 21 de setembre de 2023. El Centre d'Investigacions Sociològiques ha realitzat l'estudi postelectoral de les eleccions generals del 23 de juliol juntament amb el baròmetre de setembre, on a més de les qüestions habituals també es pregunta a la població per les seves decisions de vot. Sobre l'estimació de vot al mes de setembre, el PSOE és la primera força amb un 33,5% dels vots i se situa 1,8 punts per davant del PP, que aconsegueix el 31,7%. Sumar és tercera força política en estimació de vot amb 11,9%, seguida de VOX amb 11,1%. Pel que fa al moment de la presa de decisió que partit votar, el 26% dels electors ha assegurat que ho va decidir durant l'última setmana de campanya electoral. Un 12,5% ho va decidir la primera setmana, un 15,9% durant la darrera setmana de campanya. El 3,3% durant la jornada de reflexió i el 6,8% el mateix dia de les eleccions. A més, un 18,6% assegura que des de l'inici de la campanya fins al dia de les eleccions generals va canviar d'opinió almenys en una ocasió. D?aquests, un 7,2% afirma que ho va fer diverses vegades i un 11,4% en una ocasió. També es demana a l'enquestat per la raó que el va portar a triar un partit o un altre a l'hora de votar, el 25,1% assegura que ho va fer per afinitat ideològica, un 13,3% pel programa electoral, un 11,2 % per vot de càstig al Govern i un 8% per votar contra un partit o bloc. I si hagués conegut el resultat de les eleccions, un 91% assegura que hagués votat el mateix davant el 7,6% que hauria canviat el vot Preferències a president del Govern Un 37,8% dels enquestats que donen la seva opinió prefereixen Pedro Sánchez com a president del Govern, traient 11,4 punts d'avantatge a Feijóo, que prefereixen el 26,4%, amb Yolanda Diaz en tercera posició amb un 17, 6%. Qüestions habituals Sobre la situació econòmica personal, el 69% dels enquestats la qualifica de “molt bona o bona”, mentre que un 19,9% assegura que és “molt dolenta o dolenta”. Pel que fa als problemes que més afecten els espanyols de manera personal, la crisi econòmica segueix en primera posició amb un 39,8%, la sanitat en segon lloc amb un 17,3%, i escala el canvi climàtic fins a tercera posició amb un 14,9%. A més, la crisi del canvi climàtic és un tema que preocupa “molt o força” el 80,9% als ciutadans. Aquestes i altres dades les pots consultar a la nostra pàgina web (www.cis.es), al Baròmetre de setembre. Postelectoral eleccions generals 2023 que s'ha realitzat de l'1 al 12 de setembre, amb una mostra de 10.104 entrevistes. Per a qualsevol consulta el telèfon de Comunicació és 91 580 76 25
- 21 DE SET. 2023
- 20 DE SET. 2023
Madrid, 20 de setembre 2023. El 21 de setembre , a les 13,00 h , l'avenç de resultats del baròmetre del mes de setembre estarà a disposició de tots els mitjans i persones interessades a la web del Centre d'Investigacions Sociològiques (www. cis.és). Per a qualsevol consulta el telèfon de Comunicació és 91 580 76 25.
- 18 DE SET. 2023
Els espanyols prefereixen el turisme de sol i platja, seguit de turisme cultural i el de contacte amb la naturalesa La gastronomia espanyola és considerada una de les millors del món La paella és vista com el plat més representatiu Madrid, 15 de setembre 2023. El CIS ha realitzat aquest estiu una àmplia enquesta sobre turisme i gastronomia, en què es pregunta als espanyols pels seus costums de vacances i sobre les seves preferències quan mengen i cuinen. La majoria solen anar-se'n de vacances d'estiu habitualment entre una i dues setmanes (32,2%), seguits pels quals se'n van només una setmana (26,2%). Vacances de sol i platja A l'hora d'anar-se'n de vacances, la majoria utilitzen internet per organitzar els seus dies de descans (61,4%), davant d'un 14,9% que acudeixen a agències de viatges. Més de la meitat prefereixen el turisme de sol i platja (51,5%), seguit del turisme de caràcter cultural (45,9%) i el turisme de contacte amb la natura (37,7%). Pel que fa al tipus d'allotjament a l'hora de viatjar, l'opció preferida per al 45,8% és l'hotel o l'aparthotel, davant del 14,3% que lloga un habitatge. El 13% se'n va a un segon habitatge. A l'hora de gaudir de serveis turístics i gastronòmics, el 47,4% assegura que té molt en compte les valoracions i les opinions d'altres usuaris en xarxes socials i plataformes digitals. La gastronomia espanyola entre les millors del món Un 95,8% dels enquestats consideren que la gastronomia espanyola està entre les tres o quatre millors del món. I davant de la pregunta sobre quina és la millor gastronomia del món: per al 95,6% és l'espanyola, seguida de la italiana (72,5%) i de la francesa (46,6%). Sortides a dinar o sopar en restaurants durant les vacances Un 33,3% dels enquestats sol fer més de tres vegades al mes algun dinar o sopar en un restaurant, sent els joves entre 25 i 34 anys els que més ho fan (51,4%), seguits pels que tenen de 18 a 24 (40,5). Un terç dels espanyols (32,9%) van dues o tres vegades al mes. Pel que fa a la despesa per persona cada cop que va a un restaurant, la majoria (56,3%) gasta de 15 a 30 euros. I un 26,3% de 31 a 50 euros. Durant les vacances es fan més dinars o sopars a restaurants. Paella, truita de patates i pernil ibèric La paella és considerada el plat “més típic i representatiu” de la gastronomia espanyola (71,8%) seguida per la truita de patates (59,4%), situant-se en tercera posició el pernil ibèric (39,3%). Tot i això, per a la població entre 18 i 34 anys el plat “més típic i representatiu” és la truita de patates, seguit de la paella i el pernil ibèric. Poc feta i amb ceba Pel 70,4% dels enquestats la truita de patates s'ha de fer amb ceba, davant del 20,9% que opina que sense ceba. Sobre la discussió de si ha d'estar molt feta o poc feta, guanya l'opció de la truita poc feta amb el 53,9%, davant del 26,9% que la prefereix molt feta. Els enquestats responen de manera gairebé unànime respecte a l'ús de l'oli d'oliva a l'hora de cuinar (98%), assegurant que és l'oli que cal fer servir preferiblement. El 85,8% dels espanyols prefereixen els guisats als fregits (8,9%). Més igualat hi ha el gust per les carns o els peixos, amb un 44,2% que prefereix la carn davant d'un 40,8% que prefereix el peix. Aquestes dades es troben recollides a l'enquesta sobre turisme i gastronomia que s'ha realitzat del 31 de juliol a l'11 d'agost amb una mostra de 4.538 entrevistes.
- 15 DE SET. 2023
Ya está disponible el estudio 3419 'Turismo y gastronomía'. Tienen a su disposición el fichero de microdatos, los informes de marginales y cruces, y la documentación técnica. Pueden acceder a este estudio, desde el buscador del Catálogo de Estudios o directamente a través del enlace indicado abajo.
- 06 DE SET. 2023
Durante el mes de Septiembre se acometerán los trabajos de rehabilitación de la fachada del CIS. Se abre una encuesta entre los ciudadanos contactados telefonicamente para elegir los colores con que se pintará la fachada.
- 05 DE SET. 2023
- 05 DE SET. 2023
L'Índex de Confiança del Consumidor incrementa 2 punts respecte al juny i arriba al millor resultat de l'any L'índex de la situació actual arriba als 87,1 punts, 4 més que el mes anterior, quan se situava a 83,2 punts La valoració de les expectatives de futur es referma en 101,7 punts La confiança del consumidor se situa en 94,4 punts, cosa que representa 2 punts més que la dada del mes de juny i el resultat més alt del 2023. Aquest ascens de l'índex es deu, principalment, a l'augment de la valoració de la situació actual, que millora en 3,9 punts respecte del mes de juny. A més, respecte al juliol del 2022, l'ICC ha millorat en 38,9 punts. Quant a l'índex de valoració de la situació actual arriba aquest mes a 87,1 punts, amb un augment de 3,9 punts en relació amb l'obtingut el mes de juny. Això suposa una millora a causa dels seus tres components: la valoració de la situació econòmica actual augmenta 5,9 punts respecte al mes de juny, situant-se en 82,5 punts; la valoració de la situació de les llars que puja fins als 83,8; i la valoració del mercat de treball que arriba a 95,1 punts i suposa un creixement respecte al juny de 1,6 punts. L' Índex d'Expectatives assoleix aquest mes de juliol 101,7 punts, un resultat semblant al del mes de juny (101,6 punts). L'estabilitat d'aquest resultat és deguda a la valoració de l'evolució de l'economia en el futur immediat, amb 95,9 punts, que baixa 2,7 punts respecte al juny; a la valoració de la futura situació de les llars que puja 0,5 punts en comparació del mes anterior, assolint els 107,9 punts; ia les expectatives sobre el futur del mercat de treball augmenten en 2,4 punts, fins a assolir aquest mes els 101,3 punts. Les dades de l'ICC del CIS es basen en una mostra representativa de la població espanyola de 2.961 entrevistes realitzades entre el 24 i el 26 de juliol 2023.
- 04 DE SET. 2023
Madrid, 4 de setembre 2023. El 5 de setembre , a les 13,00 h, l'avenç de resultats de l' ICC (Índex de Confiança del Consumidor) estarà a disposició de tots els mitjans i persones interessades a la web del Centre d'Investigacions Sociològiques (www.cis.es). L'ICC recull mensualment la valoració de l'evolució recent i les expectatives dels consumidors espanyols relacionades amb l'economia familiar, l'ocupació i les possibilitats d'estalvi i consum. Per a qualsevol consulta el telèfon de Comunicació és 91 580 76 25.
- 02 D’AG. 2023
Madrid, 2 d'agost 2023 . El 3 d'agost , a les 13,00 h , l'avenç de resultats de l'estudi metodològic sobre les tendències de definició/decisió de vot al llarg de la campanya electoral de juliol de 2023, estarà a disposició de tots els mitjans i les persones interessades a la web del Centre d'Investigacions Sociològiques (www.cis.es). Per a qualsevol consulta el telèfon de Comunicació és 91 580 76 25.
- 20 DE JUL. 2023
- 19 DE JUL. 2023
Madrid, 19 de juliol 2023. El 20 de juliol , a les 13,00 h, l'avenç de resultats de l' ICC (Índex de Confiança del Consumidor) estarà a disposició de tots els mitjans i persones interessades a la web del Centre d'Investigacions Sociològiques (www.cis.es). L'ICC recull mensualment la valoració de l'evolució recent i les expectatives dels consumidors espanyols relacionades amb l'economia familiar, l'ocupació i les possibilitats d'estalvi i consum. Per a qualsevol consulta el telèfon de Comunicació és 91 580 76 25.
- 17 DE JUL. 2023
- 15 DE JUL. 2023
• La Catedràtica de Sociologia ha centrat els estudis en les dinàmiques migratòries internacionals i la inclusió social de les minories ètniques des d'una perspectiva sociològica • Ha estat directora del Centre d´Estudis i Investigació en migracions de la Universitat Autònoma de Barcelona que és un referent als estudis sobre migracions Madrid, 7 de juliol del 2023. La Catedràtica de Sociologia de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona, Carlota Solé i Puig, ha rebut el Premi Nacional de Sociologia i Ciència Política 2023, després d'una trajectòria professional i política de més de 50 anys. Llicenciada en Ciències Econòmiques, per les universitats de Barcelona i Bilbao entre els anys 1961 i 1967, és Doctora en Sociologia per la Universitat de Reading (Anglaterra) des de l'any 1982 i en Ciències Econòmiques per la Universitat Autònoma de Barcelona, des del 1975 i Catedràtica de Sociologia de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia, de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha exercit com a docent tant a la Universitat Autònoma de Barcelona, com a la Universitat Complutense de Madrid, a l'Escola Superior d'Administració i Direcció d'Empreses (ESADE), oa diverses universitats estrangeres com la University of Reading o l'Institut Universitari dei Studi Europei a Torino. L'any 1989 va fundar el Grup d'Estudis sobre Immigració i Minories Ètniques (GEDIME), centre dedicat a l'estudi de les dinàmiques migratòries internacionals, les pràctiques transnacionals en contextos migratoris i la inclusió social de les minories ètniques, des d'una perspectiva sociològica. Aquest grup està adscrit des dels inicis al Departament de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Els seus estudis se centren en la modernització, la immigració i les organitzacions empresarials, tot i que tracta temes com ara la dona, el nacionalisme o el mercat laboral. Entre les seves publicacions compta amb articles de revistes, col·laboracions en obres col·lectives, ressenyes, llibres, adreça de tesis i coordinació en altres publicacions. Ha estat directora del Centre d'Estudis i Investigació en migracions de la Universitat Autònoma de Barcelona, centre que es preocupa de fer estudis sobre migracions i que està considerat com a referent d'aquest camp. Entre els seus llibres destaquen, entre d'altres, “Modernització: una anàlisi sociològica” (1976), “La integració sociocultural dels immigrants a Catalunya” (1981), “Negocis ètnics: els comerços dels immigrants no comunitaris a Catalunya” (2006) o “Immigració i ciutadania” (2011). Va ser guardonada amb el Mary Parker Follet Award de l'American Political Science Association amb el seu article “Language and the Construction of States: the Case of Catalonia in Spain” l'any 1995. Entre els anys 1994 i 2015 va dirigir la revista de sociologia Papers », des del 1998 és membre de l'Institut d'Estudis Catalans i des de l'any 2022 pertany a la Reial Acadèmia de Ciències Morals i Polítiques. El jurat d´aquest premi, que ha pres la decisió per unanimitat, ha estat format pel president del CIS, el Catedràtic de Sociologia, Jose Félix Tezanos Tortajada, la Catedràtica de Sociologia de la Universitat Nacional d´Educació a Distància, María Rosario H. Sánchez Morales, la Catedràtica de Sociologia de la Universitat Carlos III de Madrid i Premi Nacional de Sociologia 2021, Constanza Tobío, la Catedràtica de Sociologia de la Universitat Complutense de Madrid i Premi Nacional de Sociologia 2019, Inés Alberdi, el Catedràtic de Sociologia de la Universitat Autònoma de Madrid i expresident del Centre d'Investigacions Sociològiques, Cristóbal Torres Albero, i el Catedràtic de Sociologia de la Universitat Pública de Navarra i el Premi Nacional de Sociologia 2022, Rafael Pardo Avellaneda.
- 14 DE JUL. 2023
Madrid, 14 de juliol 2023. El 17 de juliol , a les 13,00 h , l'avenç de resultats de l'Enquesta flash eleccions generals 2023, estarà a disposició de tots els mitjans i persones interessades a la web del Centre d'Investigacions Sociològiques (www.cis.es). Per a qualsevol consulta el telèfon de Comunicació és 91 580 76 25 / 664 470 083.
Gestiona les preferències de galetes
En fer clic a «Accepta», dones el teu consentiment per a l’ús de galetes analítiques (que serveixen per obtenir informació sobre l’ús del web i millorar les nostres pàgines i serveis) i galetes de seguiment (també de col·laboradors de confiança) que ens ajuden a decidir quina informació mostrar-te dins i fora del nostre web, a mesurar el nombre de persones que visiten les nostres pàgines i et permeten fer «M’agrada» i compartir contingut directament a les xarxes socials. En fer clica aquí
La teva privacitat
Selecciona les galetes que vols acceptar en aquest lloc web.
Pots trobar informació més detallada sobre l’ús de les galetes i les seves descripcions a la nostra política de galetes i privacitat.
Galetes funcionals
Les galetes funcionals permeten que el nostre web funcioni correctament perquè puguis crear un compte, iniciar sessió i gestionar les teves reserves. També serveixen per recordar la moneda i l’idioma seleccionats, així com cerques anteriors i altres preferències. Aquestes galetes tècniques han d’estar activades per utilitzar la nostra pàgina i els nostres serveis.
Galetes analítiques
Les galetes analítiques ens ajuden a entendre com usuaris com tu utilitzen webs com aquesta. Això ens permet millorar el nostre lloc web, les aplicacions i les comunicacions, i assegurar-nos que continuem sent interessants i rellevants.
| Nom | COOKIE_SUPPORT |
|---|---|
| Host | www.cis.es |
| Durada | 365 días |
| Tipus | Pròpies |
| Categoria | Galetes funcionals |
| Descripció | Indica si el navegador admet galetes |
| Nom | GUEST_LANGUAGE_ID |
|---|---|
| Host | www.cis.es |
| Durada | 365 días |
| Tipus | Pròpies |
| Categoria | Galetes funcionals |
| Descripció | Identifica l’idioma de l’usuari |
| Nom | JSESSIONID |
|---|---|
| Host | www.cis.es |
| Durada | 365 días |
| Tipus | Pròpies |
| Categoria | Galetes funcionals |
| Descripció | Identifica la sessió de l’usuari |
| Nom | LFR_SESSION_STATE_* |
|---|---|
| Host | www.cis.es |
| Durada | 365 días |
| Tipus | Pròpies |
| Categoria | Galetes funcionals |
| Descripció | S’utilitza per identificar i autenticar l’usuari |
| Nom | _ga* |
|---|---|
| Host | .cis.es |
| Durada | 730 días |
| Tipus | De tercers |
| Categoria | Galetes analítiques |
| Descripció | S’utilitza per emmagatzemar dades estadístiques sobre les pàgines. |