Mostrando 160 de 1869 Elementos
Estudo 3489 "Barómetro de decembro de 2024" dispoñible
Estudo 3489 "Barómetro de decembro de 2024" dispoñible
  • 20 XAN. 2025

O estudo 3489 "Barómetro de decembro de 2024" xa está dispoñible. O ficheiro de microdatos, os informes marxinais e de referencias cruzadas e a documentación técnica están dispoñibles. Podes acceder a este estudo desde o motor de busca do Catálogo de estudos ou directamente a través da ligazón de embaixo.

Estudio
Próxima publicación dos resultados preliminares do Estudo 3490 "Participación política"
Próxima publicación dos resultados preliminares do Estudo 3490 "Participación política"
  • 20 XAN. 2025

O 21 de xaneiro , ás 12:30 horas , os resultados preliminares do estudo " Participación política " estarán dispoñibles para todos os medios de comunicación e partes interesadas na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www.cis.es). Para calquera dúbida, póñase en contacto co departamento de Comunicación nos teléfonos 91 580 76 25 / 664 470 083.

Notas de Prensa Avance Estudio
O PSOE está no 31,8% dos votos estimados.
O PSOE está no 31,8% dos votos estimados.
  • 17 XAN. 2025

O CIS realizou a súa enquisa mensual coas preguntas habituais, como intencións de voto, valoracións dos líderes, conflitos internacionais e o Nadal. O PSOE (Partido Socialista Obreiro Español) obtivo arredor do 31,8 % dos votos segundo as enquisas de xaneiro, seguido do Partido Popular (PP) cun 29,7 %. Vox alcanzaría o 12,4 %, mentres que Sumar obtería o 6,5 %, Podemos o 3,9 % e Se acaba la Fiesta o 2,4 %. Avaliación dos líderes políticos e preferencia como presidente Pedro Sánchez é o político mellor valorado cunha puntuación media de 3,93; seguido de Yolanda Díaz con 3,89, Alberto Núñez Feijóo con 3,52 e Santiago Abascal con 2,79. En canto á preferencia polo presidente do Goberno, Pedro Sánchez é o favorito do 42,1% dos enquisados, adiantando 24,4 puntos sobre Alberto Núñez Feijóo (17,7%), Santiago Abascal (12%), Isabel Díaz Ayuso (9%) e Yolanda Díaz (6,9%). Avaliación dos ministros O ministro de Economía, Carlos Cuerpo, é o candidato mellor valorado cunha puntuación de 4,95; a ministra de Defensa, Margarita Robles, queda en segundo lugar cunha puntuación de 4,63; e o ministro de Dereitos Sociais, Pablo Bustinduy, en terceiro lugar cunha puntuación de 4,57. Problemas en España Segundo os enquisados, o principal problema existente actualmente en España é a vivenda (28,3%), seguido da crise económica, que é o principal problema para o 22,1%, e os problemas políticos en xeral en terceiro lugar para o 22%. Cando se lles pregunta polos problemas que afectan persoalmente aos enquisados, a crise económica e os problemas económicos ocupan o primeiro lugar para o 28,8 %, a sanidade en segundo lugar (18,9 %) e a vivenda en terceiro lugar para o 17,1 %. Conflitos internacionais e cambio climático O 63,9 % dos españois están «moi ou bastante preocupados» pola guerra de Oriente Medio, o 17 % afirma estar «algo» preocupado e outro 17 % afirma estar «un pouco ou nada». En canto á guerra de Ucraína, o 63,9 % afirma estar moi ou bastante preocupado, o 14,7 % afirma estar algo preocupado e o 19,1 % afirma estar «un pouco ou nada». O 75,1 % dos españois están "moi ou bastante" preocupados pola crise climática. E o 22,9 % están "pouco ou nada" preocupados. situación económica O 65,4 % dos españois considera que a súa situación financeira persoal actual é moi boa ou boa, fronte ao 24,2 % que a afirma mala ou moi mala. Cando se lles pregunta pola situación económica xeral de España, o 31,1 % considéraa moi boa ou boa, fronte ao 58,5 % que a afirma moi mala ou mala. Nadal Entre os costumes que máis seguen os españois durante o período do Nadal están agasallos a familiares e amigos (87,8 %), xogar á lotaría de Nadal ou á lotaría do Niño (76,5 %), a tradición de colocar unha árbore ou outros adornos de Nadal (75,1 %) e reunirse con amigos e/ou compañeiros ou estudantes (74,4 %). Entre Papá Noel e o Día de Reis, o 41,4 % dá agasallos para o Día de Reis, o 33,6 % para ambas as festas e o 16,9 % para Papá Noel. Estes e outros datos recóllense no barómetro realizado do 2 ao 9 de xaneiro, con 4.024 entrevistas. Os datos completos pódense atopar na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www.cis.es).

Nota informativa
Curso de posgrao: publícase a admisión definitiva para o curso e as axudas de matrícula asociadas á súa finalización.
Curso de posgrao: publícase a admisión definitiva para o curso e as axudas de matrícula asociadas á súa finalización.
  • 16 XAN. 2025

Publicouse a resolución definitiva do Centro de Investigacións Sociolóxicas sobre a admisión ao 33º Curso de Posgrao para a formación de especialistas en investigación social aplicada e análise de datos (2024-2025) e a concesión de bolsas de matrícula vinculadas á súa finalización.

Chamar
Próxima publicación dos resultados anticipados do estudo 3492 "Barómetro de xaneiro de 2025"
Próxima publicación dos resultados anticipados do estudo 3492 "Barómetro de xaneiro de 2025"
  • 16 XAN. 2025

El O 17 de xaneiro , ás 12:30 horas , os resultados preliminares do "Barómetro de xaneiro de 2025" estarán dispoñibles para todos os medios de comunicación e persoas interesadas na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www.cis.es). Para calquera dúbida, póñase en contacto co departamento de Comunicación nos teléfonos 91 580 76 25 / 664 470 083.

Notas de Prensa Avance Barómetro
O PSOE está a 3,8 puntos do PP cun 32,2% no voto estimado.
O PSOE está a 3,8 puntos do PP cun 32,2% no voto estimado.
  • 19 DEC. 2024

O CIS realizou a súa enquisa mensual coas preguntas habituais, como as intencións de voto, as valoracións dos líderes e temas de actualidade como o desastre da DANA que afectou a Valencia. O PSOE (Partido Socialista Obreiro Español) obtivo arredor do 32,2 % dos votos segundo as enquisas de decembro, seguido do Partido Popular (PP) cun 28,4 %. Vox alcanzaría o 12,2 %, mentres que Sumar obtería o 7 %, Podemos o 4,1 % e Se Acabó la Fiesta o 2,8 %. Avaliación dos líderes políticos e preferencia como presidente Pedro Sánchez é o político mellor valorado cunha puntuación media de 4; seguido de Yolanda Díaz con 3,98, Alberto Núñez Feijóo con 3,64 e Santiago Abascal con 2,87. En canto á preferencia polo presidente do Goberno, Pedro Sánchez é o favorito do 42% dos enquisados, adiantando en 23,7 puntos sobre Alberto Núñez Feijóo (18,3%), Isabel Díaz Ayuso (11,3%), Santiago Abascal (9,9%) e Yolanda Díaz (6,5%). A DANA Está relacionado co cambio climático O 99,7 % dos españois consideran que os efectos da DANA (Axencia Nacional de Meteoroloxía) na Comunidade Valenciana son «moi ou bastante graves». O 71,3 % relaciónano directamente co cambio climático, mentres que o 17,5 % afirma que é un fenómeno completamente illado. En canto á probabilidade de que un fenómeno coma este volva ocorrer nos próximos dous ou tres anos, os enquisados considérana moi probable, cunha probabilidade de 7,51 sobre 10. Preocupación por verse afectado por este tipo de desastre O 56,1 % dos enquisados afirma estar moi ou bastante preocupado por verse afectado por unha catástrofe deste tipo, pero o 41,1 % afirma que non o está moi ou nada. Se observamos a mesma cifra entre os valencianos, a preocupación ascende ao 70,7 %, e os que din estar pouco ou nada preocupados baixan ao 26,5 %. Existe consenso sobre a importancia de tomar medidas previas para protexer a cidadanía dos efectos da crise climática, cunha puntuación de 9,18 sobre 10. Quen ten que tomar medidas En canto a quen debería tomar medidas para abordar as consecuencias do cambio climático, o 38,9 % di que todas as administracións públicas, o 29 % que o goberno central e o 10,7 % que os gobernos rexionais. Máis recursos nos Orzamentos Xerais do Estado O 82 % dos enquisados cren que se deberían destinar máis recursos nos Orzamentos Xerais do Estado a organismos dedicados a abordar fenómenos como a DANA, mentres que o 14,1 % non cre que isto sexa necesario. Entre os valencianos, o 85,3 % está a favor de destinar máis recursos, mentres que o 11,5 % cre que non é necesario. A impotencia, a ira e a solidariedade son as tres emocións que os enquisados experimentaron con maior intensidade ao coñecer as consecuencias materiais, económicas ou persoais de DANA. Problemas en España Segundo os enquisados, o principal problema que afronta España na actualidade é a vivenda (22,3%), seguido do desemprego, que é o problema máis común para o 18,7%, e a crise económica en terceiro lugar para o 17,6%. Os principais problemas que afectan persoalmente aos enquisados son a crise económica e os problemas financeiros para o 25,4 %, seguidos da sanidade (20,7 %) e a vivenda (3) para o 17,3 %. situación económica O 62,7 % dos españois consideran que a súa situación financeira persoal actual é moi boa ou boa, fronte ao 24,7 % que a afirman mala ou moi mala. Cando se lles pregunta pola situación económica xeral de España, o 34,4 % considéraa moi boa ou boa, fronte ao 55,5 % que a afirman moi mala ou mala. Estes e outros datos recóllense no barómetro realizado do 2 ao 9 de decembro, con 4.621 entrevistas.

Nota Informativa
Xa está dispoñible o estudo 3488 "Índice de confianza do consumidor (ICC). Novembro de 2024".
Xa está dispoñible o estudo 3488 "Índice de confianza do consumidor (ICC). Novembro de 2024".
  • 18 DEC. 2024

O estudo 3488, «Índice de confianza do consumidor (ICC), novembro de 2024», xa está dispoñible. O ficheiro de microdatos, os informes marxinais e de referencias cruzadas e a documentación técnica están dispoñibles. Podes acceder a este estudo desde o motor de busca do Catálogo de estudos ou directamente a través da ligazón de embaixo.

Estudio
Próxima publicación dos resultados anticipados do estudo 3489 "Barómetro de decembro de 2024"
Próxima publicación dos resultados anticipados do estudo 3489 "Barómetro de decembro de 2024"
  • 18 DEC. 2024

O 19 de decembro , ás 12:30 horas , os resultados preliminares do "Barómetro de decembro de 2024" estarán dispoñibles para todos os medios de comunicación e persoas interesadas na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www.cis.es). Para calquera dúbida, póñase en contacto co departamento de Comunicación nos teléfonos 91 580 76 25 / 664 470 083.

Notas de Prensa Avance Barómetro
Mellora a satisfacción dos españois coa atención primaria
Mellora a satisfacción dos españois coa atención primaria
  • 17 DEC. 2024

O último Barómetro de Saúde realizado polo CIS (Instituto Nacional de Estatística e Censos) e o Ministerio de Sanidade indica que a satisfacción dos usuarios coa atención primaria medrou ata o 84,2 %. Os aspectos máis valorados polos pacientes seguen sendo a confianza e a seguridade transmitidas tanto polo persoal de enfermaría como polo médico (8,13 e 7,89 sobre 10, respectivamente). Esta porcentaxe aumentou con respecto á terceira vaga en 2023 (80,9 %) e tamén con respecto a 2022 (79,9 %). Segundo esta enquisa, realizada desde 1993 polo Ministerio de Sanidade en colaboración co Centro de Investigacións Sociolóxicas (CIS), con 2.440 entrevistas en cada vaga, o 80,3% das persoas maiores de 18 anos acudiran a un médico de atención primaria do sistema público de saúde no último ano e o 19,7% foron atendidas por teléfono na súa última consulta. A mesma valoración positiva obsérvase entre aqueles que utilizaron outros servizos sanitarios no último ano: o 81,5 % dos pacientes valoran as consultas con especialistas como positivas e máis do 90 % dos pacientes cualifican a atención recibida como boa ou moi boa. O Barómetro tamén indica que o 54,6 % da poboación xeral valora positivamente o funcionamento da asistencia sanitaria en España. En canto ao sistema sanitario público, a satisfacción, medida nunha escala de 1 a 10, sitúase en 6,1 puntos. Os servizos 061/112 e a atención ao paciente nos hospitais públicos, con 7,31 e 7,13 puntos, respectivamente, son os mellor valorados pola opinión pública. A poboación no seu conxunto outorga 6,22 puntos á atención primaria en outubro de 2024, e as consultas de atención especializada sitúanse en 5,80 puntos. Así, mentres que a atención recibida é valorada positivamente polos usuarios dos servizos, a percepción da poboación xeral é menos positiva, tanto na atención primaria como nas consultas externas especializadas. O descenso desta valoración observado tras a pandemia na opinión pública parece terse estabilizado, e foi especialmente notable na atención primaria, que anteriormente era un dos servizos mellor valorados pola cidadanía, cunha puntuación de 7,3 sobre 10. Equidade e accesibilidade Este ano 2024, o Barómetro de Saúde volveu introducir unha pregunta sobre a percepción da poboación sobre a igualdade de trato na sanidade pública baseándose en diversos aspectos. Case o 38,4 % da poboación xeral percibe que os servizos non se reciben por igual dependendo da comunidade autónoma na que viven, e o 35,5 % cre que tamén existen desigualdades dependendo do uso que cada persoa fai das novas tecnoloxías. A situación socioeconómica, a idade e a orixe das persoas atendidas son as áreas onde se percibe unha maior igualdade de trato. Os resultados son similares aos obtidos na segunda vaga de 2024 en todas as categorías de resposta e en todos os casos superan o 75 %. En canto ao factor territorial, o 50 % da poboación percibía en 2019 que os servizos prestados pola sanidade pública eran iguais independentemente da comunidade autónoma na que residisen, mentres que en 2024 esta porcentaxe baixará do 45 %. Este descenso, de case 6 puntos porcentuais, vai acompañado dun aumento dos que perciben desigualdade territorial, que pasou do 24,5 % en 2019 ao 38,8 % na actualidade, debido principalmente a unha diminución da porcentaxe de persoas que antes non tiñan unha opinión clara sobre este tema. En canto á accesibilidade, o Barómetro indica que o 21,2 % das persoas que pediron cita co seu médico de atención primaria foron atendidas o mesmo día ou ao día seguinte (en 2019 foi o 43 %). O resto tivo un tempo de espera medio de 8,9 días, un lixeiro descenso en comparación con 2023 (9,12 días). As listas de espera a nivel especializado empeoraron no último ano, segundo o 38 % da poboación. En canto aos criterios que se deben ter en conta á hora de priorizar a atención ás persoas en espera de cirurxía, o 57,2 % cre que se deben ter en conta primeiro os criterios médicos e o 24,2 % cre o impacto da enfermidade na autonomía do paciente. saúde mental Esta edición do Barómetro de Saúde explora por primeira vez algúns aspectos relacionados coa atención dos problemas de saúde mental. En outubro de 2024, o 17,6 % dos enquisados afirmaron ter necesitado consultar un profesional sanitario nos últimos 12 meses por un problema de saúde mental ou por angustia psicolóxica ou emocional. O 46,4 % afirmou ter recibido atención principalmente a través da sanidade pública, o 46,6 % a través da sanidade privada e o 2,1 % a través de ambas. Entre os atendidos no sistema público de saúde, o 41 % afirmou que foron atendidos principalmente polo seu médico de cabeceira, o 33 % por un especialista en psiquiatría e o 17,6 % por un psicólogo. O 33,8 % recibiu unha cita nos 30 días seguintes, o 36,7 % entre 1 e 3 meses e outro 20,4 % tivo máis de 3 meses para recibir unha consulta. O 84,2 % das persoas atendidas no sistema público de saúde afirman estar satisfeitas coa atención recibida durante a súa visita e o 48,2 % afirma ter recibido unha atención mellor da que esperaban. Non se observaron cambios significativos en comparación cos resultados obtidos na segunda vaga de 2024. Vacinas A aceptación da vacinación no noso país é alta. O nivel de acordo cos efectos protectores das vacinas é moi alto, tanto para a persoa vacinada (88,7 %) como para as persoas coas que convive (89,4 %). Non obstante, o 37 % das persoas cren (moi de acordo ou de acordo) que provocan efectos adversos para a saúde. O 85,9 % afirma que segue as recomendacións dos profesionais sanitarios en canto á vacinación. Coñecemento e uso das tecnoloxías O 58,8 % das persoas entrevistadas afirmaron ter algún tipo de certificado electrónico para a realización de trámites na administración pública e só o 1,1 % descoñecía cal era. Este indicador é relevante xa que o acceso á historia clínica interoperable do SNS e, na maioría dos casos, á historia clínica autonómica, require un certificado electrónico persoal. O 41,9 % accedeu á súa historia clínica electrónica, fronte ao 58 % dos entrevistados que nunca accederon a ela: o 34,8 % deles descoñecía esta posibilidade e o 21 % non coñece ou non pode usar Internet. O 59,4 % dos enquisados sabe que pode recoller medicamentos prescritos polo sistema público de saúde fóra da súa comunidade autónoma grazas ao sistema de receita electrónica interoperable do NHS, e o 46,8 % deles utilizaron este servizo. Pola contra, o 56 % dos enquisados descoñece que os médicos dunha comunidade autónoma poden consultar electronicamente a historia clínica dun paciente noutra comunidade autónoma cando este precise atención. En canto á diversificación das relacións entre pacientes e provedores de atención, o 56,3 % das persoas atendidas en atención primaria tiveron unha consulta telefónica nos últimos 12 meses. O 68,1 % delas expresan satisfacción con este sistema, aínda que só o 7,8 % cren que debería ser o método máis común para consultar co seu médico de atención primaria e o 26,3 % afirma que todas as consultas deberían ser presenciais.

Noticia
Próxima publicación do estudo 3484 "Barómetro de saúde 2024 (terceira vaga)"
Próxima publicación do estudo 3484 "Barómetro de saúde 2024 (terceira vaga)"
  • 16 DEC. 2024

O 17 de decembro , a partir das 12:00 horas , o estudo " Barómetro de saúde 2024 (terceira vaga)" estará dispoñible para todos os medios de comunicación e persoas interesadas na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www.cis.es). Podes acceder a esta enquisa desde o sitio web do CIS a través do " Catálogo de estudos ". Para calquera dúbida, póñase en contacto co departamento de Comunicación nos teléfonos 91 580 76 25 / 664 470 083.

Notas de Prensa Estudio
Xa está aberta a matrícula para o curso de posgrao do CIS.
Xa está aberta a matrícula para o curso de posgrao do CIS.
  • 16 DEC. 2024

O Curso de Posgrao ten como obxectivo contribuír á formación de titulados universitarios en técnicas de investigación social, poñendo especial énfase na recollida, análise, interpretación e presentación de datos, todo cun enfoque esencialmente práctico. Para este fin, ofértanse ata un máximo de 22 prazas, que se adxudicarán mediante a selección das persoas candidatas que cumpran os requisitos establecidos na convocatoria. Concederanse dez bolsas de estudos ás persoas solicitantes admitidas no curso, por un importe da metade do prezo da matrícula. Reservaranse dúas das prazas do curso para persoas cunha discapacidade do 33 % ou superior. Se estas prazas non se poden cubrir do xeito indicado, pasarán a formar parte da cota xeral. Todas as actividades docentes e de investigación realizaranse presencialmente no Centro de Investigacións Sociolóxicas, sempre que as condicións sanitarias o permitan; en caso contrario, por razóns excepcionais, realizaranse en liña. O curso estrutúrase en dous módulos cos seguintes contidos: Módulo 1. METODOLOXÍA DE INVESTIGACIÓN NAS CIENCIAS SOCIAIS. Módulo 2. ANÁLISE E INTERPRETACIÓN DOS DATOS DA ENQUISA. A docencia de cada módulo inclúe clases teóricas e prácticas. Os exercicios prácticos están supervisados por profesores e profesionais do CIS. Toda a información aquí: https://www.cis.es/formacion-ayudas/cursos-posgrado

Noticia
O ICC sitúase en novembro en 80,6 puntos, un punto por riba do de outubro.
O ICC sitúase en novembro en 80,6 puntos, un punto por riba do de outubro.
  • 12 DEC. 2024

A confianza do consumidor sitúase nos 80,6 puntos, un punto por riba da cifra do mes anterior. Este aumento do índice débese á evolución dos seus dous compoñentes: por unha banda, a valoración da situación actual sobe case un punto e, por outra, a valoración das expectativas aumenta 1,3 puntos con respecto a outubro. En comparación con novembro do ano anterior, a tendencia interanual do ICC tamén é positiva: aumentou en 4 puntos. Esta mellora débese a un aumento de 6,5 puntos na avaliación da situación actual con respecto ao último ano e a unha mellora de 1,4 puntos nas expectativas de futuro en comparación con novembro de 2023. O índice de avaliación da situación actual alcanzou este mes os 73,8 puntos, o que supón un aumento de 0,7 puntos con respecto ao pasado outubro. Este aumento reflicte a evolución dos seus tres compoñentes: a avaliación da situación económica diminuíu 4 puntos con respecto a outubro, situándose nos 60,5 puntos; a avaliación da situación dos fogares aumentou 3,4 puntos, chegando aos 86,1 puntos este novembro; e a avaliación do mercado laboral alcanzou os 74,7 puntos, o que supón un aumento de 2,8 puntos con respecto a outubro. O Índice de Expectativas alcanzou os 87,5 puntos este novembro, 1,3 puntos por riba da cifra rexistrada en outubro. Este resultado débese ao comportamento conxunto dos seus tres compoñentes: a avaliación das perspectivas económicas futuras, en 74,2 puntos, baixou 2,9 puntos en comparación con outubro; a avaliación da situación futura dos fogares aumentou 3,7 puntos, chegando aos 106,6 puntos; e as expectativas sobre o futuro do mercado laboral aumentaron 3 puntos, chegando aos 81,6 puntos este novembro. Os datos do CIS ICC baséanse nunha mostra representativa da poboación española composta por 2.860 entrevistas realizadas entre o 15 e o 19 de novembro.

Nota Informativa
Está dispoñible o estudo 3462 "Enquisa Social Xeral de España 2024 (ESGE) / Saúde (II) (ISSP)".
Está dispoñible o estudo 3462 "Enquisa Social Xeral de España 2024 (ESGE) / Saúde (II) (ISSP)".
  • 11 DEC. 2024

Xa está dispoñible o estudo 3462 " Enquisa Social Xeral de España 2024 (ESGE) / Saúde (II) (ISSP) ". O ficheiro de microdatos, os informes marxinais e de referencias cruzadas e a documentación técnica están dispoñibles. Podes acceder a este estudo desde o motor de busca do Catálogo de estudos ou directamente a través da ligazón de embaixo.

Estudio
Próxima publicación dos resultados avanzados do estudo 3488 "Índice de confianza do consumidor (ICC) para novembro de 2024"
Próxima publicación dos resultados avanzados do estudo 3488 "Índice de confianza do consumidor (ICC) para novembro de 2024"
  • 11 DEC. 2024

O 12 de decembro , ás 12:30 horas, os resultados preliminares do Índice de Confianza do Consumidor ( ICC ) estarán dispoñibles para todos os medios de comunicación e persoas interesadas na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www.cis.es). O ICC avalía mensualmente a evolución recente e as expectativas dos consumidores españois en relación coas súas finanzas familiares, o emprego e as súas posibilidades de aforro e gasto. Para calquera dúbida, póñase en contacto co departamento de Comunicación nos teléfonos 91 580 76 25 / 664 470 083.

Notas de Prensa Avance ICC
O Consello Asesor do CIS celebra a súa última reunión do ano
O Consello Asesor do CIS celebra a súa última reunión do ano
  • 11 DEC. 2024

O Consello Asesor do CIS reuniuse esta terza feira para repasar o ano de traballo da institución. A reunión estivo presidida polo presidente do CIS, José Félix Tezanos, quen estivo acompañado por Silvia García, directora de Investigación; María Belén Romero, directora da Base de Datos; Jesús Cabello, director de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións; e Rosario H. Sánchez, directora de Publicacións e Promoción da Investigación. No encontro tamén participaron a catedrática de Socioloxía, Almudena Moreno; Profesora e Premio Nacional de Socioloxía, Constanza Tobío; o expresidente do CIS, Juan Díez Nicolás; a vicepresidenta da Federación Española de Socioloxía, Lucila Finkel; Profesora e Premio Nacional de Socioloxía, Carlota Solé; a catedrática de Socioloxía, Marina Subirats; o catedrático de Ciencia Política, Pablo Oñate; o catedrático de Ciencias Políticas, Oriol Bartomeus; Xefe de Gabinete, Óscar Iglesias; e a secretaria xeral, Julia García Bermejo. Entre os temas tratados nesta reunión, cómpre destacar que: espérase que o ano se peche cun total de 54 estudos, o que representa un aumento do 20 % en comparación cos 45 realizados en 2023 e do 46 % en comparación cos 37 realizados en 2017. Ademais, continuou a tendencia de crecemento no tamaño da mostra dos estudos realizados polo CIS. En concreto, espérase que o ano se peche cun total de 231.903 entrevistas realizadas, o que representa un aumento do 5 % en comparación coas 220.903 realizadas en 2023 e un aumento do 184 % en comparación coas 81.517 realizadas en 2017. Tamén cómpre salientar que xa se completaron os traballos preparatorios do proxecto de publicación de España 2025 e que xa se está a iniciar o traballo editorial. Esta obra, que abordará o maior estudo sobre a estrutura e os cambios sociais experimentados pola sociedade española nos últimos 10 anos, conta con 144 autores, dos cales o 42 % son mulleres.

Noticia
Unha delegación de estudantes universitarios visita o CIS
Unha delegación de estudantes universitarios visita o CIS
  • 10 DEC. 2024

Unha delegación de estudantes da Universidade do País Vasco visitou esta terza feira as instalacións do CIS. O presidente, José Félix Tezanos, deulles a benvida e mostroulles a exposición que celebra o 60 aniversario da institución. Tamén se lles explicou como funciona o centro e como se realizan as enquisas.

Noticia