Competencias atribuídas ao CIS de acordo co artigo 3 da súa Lei e do seu Real Decreto de Fomento
Estrutura orgánica establecida polo Real Decreto do CIS para o exercicio das súas competencias e titulares das distintas unidades
Conxunto de normas que regulan o funcionamento e a estrutura do CIS
Lista cronolóxica dos presidentes do Instituto de Opinión Pública (IOP) e do CIS desde a súa fundación en 1963
Premio nacional concedido polo CIS no ámbito da Socioloxía e da Ciencia Política á traxectoria académica
A actividade principal do CIS para o coñecemento científico da sociedade española son os seus Estudos
Información sobre como se realizan as enquisas no CIS
Principais metodoloxías utilizadas no CIS para a elaboración de enquisas e estudos
Resultados provisionais das enquisas elaboradas polo CIS
Conxunto completo de estudos realizados pola institución, coas preguntas, series e documentación asociada a eles.
Extracción integrada de microdatos a partir dun conxunto de variables para estudos CIS
Atención al público. Solicitudes de información e elaboracións á medida
Enquisa comparada sobre as características da cidadanía en España
Normas e requisitos legais para acceder e usar os datos do CIS
Acceso a toda a información relativa ás Publicacións realizadas polo CIS
Venda presencial e en liña de libros publicados pola unidade editorial
Difusión das investigacións máis relevantes realizadas no ámbito das ciencias sociais
Publicación periódica científica trimestral aberta. Revista Española de Investigacións Sociolóxicas. Envío de manuscritos
Recopilación dos principais datos obtidos a través dos barómetros de opinión realizados ao longo dun ano por esta institución
Publicacións como a Revista Española de Opinión Pública (1965-1977) e difusión de estudos de opinión pública
Bolsas de formación para posgraduados que desexen formar parte da actividade científica do CIS
Subvencións para impulsar a explotación do Banco de Datos e a finalización de teses de doutoramento
Cursos de formación en investigación social aplicada e análise de datos para posgraduados e axudas de matrícula
Acceso aos principais contidos de transparencia e bo goberno do CIS
Convocatorias de emprego público xestionadas polo CIS
Acceso á Sede Electrónica da Consellería
Acceso á información sobre protección de datos do CIS
Procedemento do ‘Plan de Depósito Inicial de proxectos de I+D con enquisas sociais’
Canal para reportar infraccións no ámbito das actuacións dos órganos do Centro de Investigacións Sociolóxicas
Últimas novas da CEI
Descubra os resultados das enquisas do CIS e os principais estudos sociolóxicos sobre política, economía e sociedade en España.
- 11 ABR. 2023
Madrid, 11 de abril de 2023. O día 12 de abril , ás 12.30 horas , estará a disposición de todos os medios e persoas interesadas a 'Enquisa sobre relacións sociais e afectivas pospandémicas (III)' na páxina web do Centro de Investigación Sociolóxica (www. cis.es). Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.
- 05 ABR. 2023
O 66% dos españois prefire o horario de verán ao de inverno Segundo a última enquisa de actualidade que acaba de realizar o CIS, o 67,1% dos cidadáns quere "acabar co cambio de hora" O 71,6% "moi de acordo ou de acordo" en que as redes sociais "fomentan opinións extremistas" E o 55,6% afirma que nunca asiste aos actos relixiosos celebrados durante a Semana Santa Madrid, 5 de abril de 2023 . A enquisa de actualidade realizada polo CIS durante o mes de marzo recolle algunhas cuestións como o cambio de hora, a Semana Santa ou os medios que adoitan empregar os españois para obter información. Sobre o debate que hai arredor do cambio horario que se fai dúas veces ao ano, o 67,1% dos españois afirma que quere "acabar co cambio horario", fronte ao 22,2% que prefire "seguir como ata agora". Cando se lle pregunta sobre a preferencia horaria, o 66% dos cidadáns afirma que prefire o horario de verán, o 23,9% prefire o horario de inverno e o 7,3% non lle importa. Ao preguntar aos entrevistados sobre como se informan e con que frecuencia ven noticias políticas e de actualidade, a televisión segue a ser o medio máis demandado. O 46,5% dos españois ve a televisión a diario para informarse, seguido de Internet, xa que o 44,3% indica que utiliza diarios dixitais para informarse. O 29% escoita a radio todos os días para informarse e a prensa en papel é a que menos demanda, só o 11,1% dos españois afirma que a le a diario. Cómpre sinalar que o 47,9% da poboación considera Internet “unha fonte fundamental” para estar informada da actualidade, o 30,2% considéraa “unha fonte secundaria, pero importante” e só o 5,4% “non utiliza internet como fonte de información”. información.” Respecto das redes sociais, o 71,6% dos españois "moi de acordo ou de acordo" en que "fomentan opinións extremistas". E só o 5% "está moi en desacordo" con esta afirmación. Pascua Con motivo da Semana Santa, preguntouse aos entrevistados se adoitan asistir ás procesións. O 23% afirma que "asiste normalmente", mentres que o 38,8% afirma que "nunca asiste" e outro 38% di "ás veces pero non con regularidade". Respecto a se asiste habitualmente aos oficios relixiosos que se celebran nestes días, o 55,6% afirma que "nunca asiste", o 29,9% asistiu nalgunha ocasión e só o 14,2% afirma que "asiste habitualmente". Estes e outros datos recóllense nesta enquisa actual que se realizou do 28 ao 30 de marzo. Está dispoñible para todos os medios na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www.cis.es). Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25 / 664 470 083.
- 05 ABR. 2023
- 04 ABR. 2023
Madrid, 4 de abril de 2023. O día 5 de abril , ás 12.30 horas , celebrarase a 'Enquisa de actualidade. marzo de 2023', estará a disposición de todos os medios e persoas interesadas na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www.cis.es). Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.
- 31 MAR. 2023
Barómetro da Saúde 2023 O 83,5% dos españois considera que a sanidade pública funciona ben, aínda que precisa cambios Segundo a primeira vaga do Barómetro da Saúde deste ano, o 70% dos cidadáns agardaron máis dun día desde a cita previa ata que os viu o seu médico de familia porque antes non había espazo. As urxencias '061' e '112' e o tratamento do persoal de enfermería son os servizos públicos de saúde mellor valorados polos españois Para o 39,3%, o problema das listas de espera en hospitais e centros de saúde agravouse Madrid, 31 de marzo de 2023 . Nesta primeira vaga do Barómetro da Saúde realizada polo CIS, queda claro que os españois valoran positivamente o sistema sanitario público e segue a ser a primeira opción fronte ao privado. O 83,5% dos españois asegura que o sistema sanitario funciona bastante ben aínda que son necesarios cambios, mentres que o 15,9% afirma que "funciona mal e necesita cambios profundos". Citas médicas En canto ás citas co médico de familia, o 70% dos españois que este último ano necesitaron unha consulta co seu médico de familia agardaron máis dun día desde que fixera a cita ata que foron atendidos. O 57% das persoas que precisaron cita afirman que pasou máis dunha semana ata que foron atendidas. Tamén hai que destacar que o 80,4% que se someteu a consulta de atención primaria no último ano afirma que a atención recibida foi "moi boa ou boa". Cando se lles pregunta ás persoas que teñen seguro privado (23,3%) cal é o principal motivo polo que o contratan, o 74,4% indica que "pola rapidez coa que prestan a atención". Servizos públicos de saúde puntuados de 1 a 10 Todos os servizos sanitarios do sistema público están homologados polos españois, pero o mellor valorado segue sendo o servizo de urxencias, tanto o '112' como o '061' cun 7,33, seguido dos ingresos e atención nos hospitais públicos cun 7,08 e as consultas de atención primaria. nos centros de saúde acadar 6,19. En canto ás consultas de atención primaria , "a confianza e seguridade que transmite o profesional de enfermaría" segue a ser o aspecto mellor valorado da atención primaria cun 8,02, despois o persoal médico cun 7,77 e "a información recibida sobre o seu problema de saúde" os españois valoran co un 7,46. O aspecto peor valorado é "o tempo que lle dedica o persoal sanitario a cada paciente" (6,65). Ao ser preguntado pola atención de emerxencia durante o último ano, o 74,3% dos cidadáns que precisaron utilizar este servizo afirman que a atención recibida foi "moi boa ou boa". Só o 7,7% indica que foi "moi malo ou malo". Iso si, respecto ao tempo que pasou esperando ata ser atendido, o 46,2% manifestou que agardaba "de 1 a 4 horas" e o 21,1% "máis de 4 horas e menos de 12 horas". Listas de espera En canto ao problema das listas de espera nos últimos doce meses, o 39,3% dos españois cre que empeorou e o 41,2% cre que se mantivo. En canto á situación de colapso nos centros de atención primaria, o 23,7% afirma que se ven afectados "moito ou bastante" e o 22,2% di "algo". Ao ser preguntados sobre as posibles medidas que se deben adoptar na atención primaria para mellorar o sistema sanitario, os cidadáns afirman que é moi importante "manter un mesmo médico de familia de forma estable" (puntouno cun 9,20), a necesidade de "incrementar a plantilla de persoal sanitario" o valoran cun 9,16 e en terceira posición indican que hai que "adicar máis recursos económicos" cun 9,05. Os datos desta enquisa realizada entre o 10 e o 28 de febreiro, cunha mostra de 2.557 entrevistas, están a disposición de todos os medios e persoas interesadas na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www.cis.es). Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25/664 470 083. Segundo a primeira vaga do Barómetro da Saúde deste ano, o 70% dos cidadáns agardaron máis dun día desde a cita previa ata que os viu o seu médico de familia porque antes non había espazo. As urxencias '061' e '112' e o tratamento do persoal de enfermería son os servizos públicos de saúde mellor valorados polos españois Para o 39,3%, o problema das listas de espera en hospitais e centros de saúde agravouse
- 30 MAR. 2023
Madrid, 30 de marzo de 2023. O 31 de marzo , a partir das 12:00 horas , a primeira onda do barómetro de saúde estará dispoñible para todos os medios de comunicación e persoas interesadas na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www.cis.es). Podes acceder a esta enquisa desde o sitio web do CIS, en "Últimos estudos". Para calquera dúbida, o número de teléfono de Comunicacións é o 91 580 76 25.
- 30 MAR. 2023
O ICC sitúase en 67,4 puntos O Índice de Confianza do Consumidor mellora 12,7 puntos nos últimos 6 meses O índice de situación actual sitúase en 54,8 puntos A valoración das expectativas de futuro alcanza este mes de marzo os 80,1 puntos Madrid, 30 de marzo de 2023 . A confianza dos consumidores situouse en marzo en 67,4 puntos, o que supón 4,2 puntos menos que a de febreiro. Este descenso do índice débese ao descenso dos seus dous compoñentes: a valoración da situación actual e a valoración das expectativas futuras. Non obstante, a evolución do CCI marca unha mellora de 12,7 puntos nos últimos 6 meses, xa que en outubro situouse en 54,7 puntos . O índice de valoración da situación actual alcanzou en marzo os 54,8 puntos, cun descenso de 4,4 puntos en relación ao obtido no mes de febreiro. Este descenso débese á evolución das valoracións globais dos seus tres compoñentes: a valoración da situación económica actual descende 7,9 puntos con respecto ao mes de febreiro, situándose en 39,5 puntos, a valoración da situación dos fogares diminúe 2,4 puntos, ata alcanzar 61,7 puntos e a valoración do mercado laboral diminúe 3 puntos, ata alcanzar os 63,1 puntos. O Índice de Expectativas alcanza este mes de marzo os 80,1 puntos, cun descenso de 3,9 puntos con respecto ao mes de febreiro. Este descenso do índice débese á evolución do conxunto dos seus tres compoñentes: a valoración da evolución da economía no futuro inmediato presenta unha perda de 7,4 puntos, chegando aos 68,9 puntos e as expectativas sobre o futuro do mercado de traballo caeron. este mes de marzo ata os 78,6 puntos, mentres que a valoración da situación futura dos fogares alcanzou os 92,8 puntos, o que supón un incremento de 1 punto con respecto ao mes de febreiro. Os datos do CIS ICC baséanse nunha mostra representativa da poboación española de 2.823 entrevistas realizadas entre o 14 e o 21 de marzo. Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.
- 30 MAR. 2023
- 29 MAR. 2023
Madrid, 29 de marzo de 2023. O día 30 de marzo , ás 12:30 horas , a vista previa dos resultados do CCI (Índice de Confianza do Consumidor) estará a disposición de todos os medios e persoas interesadas na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www. .cis.es). O ICC recolle mensualmente a valoración da evolución recente e das expectativas dos consumidores españois relacionadas coa súa economía familiar, o emprego e as súas posibilidades de aforro e consumo. Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.
- 16 MAR. 2023
Madrid, 16 de marzo de 2023. O día 17 de marzo , ás 13.30 horas , a vista previa dos resultados do barómetro do mes de marzo estará a disposición de todos os medios e persoas interesadas na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www. . cis.es). Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.
- 06 MAR. 2023
O CCI de febreiro sitúase en 71,6 puntos O índice de situación actual sitúase en febreiro en 59,2 puntos, e o índice de expectativas alcanza os 84 puntos. Madrid, 6 de marzo de 2023 . A confianza dos consumidores sitúase en 71,6 puntos no mes de febreiro, 1,4 puntos menos que en xaneiro segundo o índice mensual do Centro de Investigacións Sociolóxicas. A cifra do CCI desde xullo pasou de 55,5 puntos a 71,6 en febreiro, o que supón un incremento de 16,1 puntos. A pequena baixada do índice en febreiro débese á diminución dos seus dous compoñentes: a valoración da situación actual e a valoración das expectativas futuras. O índice de valoración da situación actual alcanzou en febreiro os 59,2 puntos, cun descenso de 1 punto en relación ao obtido no mes de xaneiro. Este lixeiro descenso débese á evolución das valoracións globais dos seus tres compoñentes: a valoración da situación económica actual crece 1,1 puntos con respecto ao mes de xaneiro, situándose en 47,4 puntos, a valoración da situación dos fogares segue practicamente a mesma. , subindo 0,1 puntos e chegando aos 64,1 puntos e a valoración do mercado laboral baixa 4,1 puntos, ata os 66,1 puntos. O Índice de Expectativas alcanza este mes de febreiro os 84 puntos, cun descenso de 1,8 puntos con respecto ao mes de xaneiro. Este descenso do índice débese á evolución negativa dos seus tres compoñentes: a valoración da evolución da economía no futuro inmediato presenta unha lixeira perda de 0,2 puntos, chegando aos 76,3 puntos, mentres que as expectativas sobre o futuro do mercado laboral caen. este mes de febreiro ata os 83,8 puntos, perdendo 1,4 puntos con respecto ao mes anterior e tamén cae a valoración da situación futura dos fogares, ata os 91,8 puntos, o que supón unha baixada de 3,8 puntos con respecto ao mes de xaneiro. Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.
- 06 MAR. 2023
- 03 MAR. 2023
Madrid, 3 de marzo de 2023. O día 6 de marzo , ás 12.30 horas , a vista previa dos resultados do CCI (Índice de Confianza do Consumidor) estará a disposición de todos os medios e persoas interesadas na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www. .cis.es). O ICC recolle mensualmente a valoración da evolución recente e das expectativas dos consumidores españois relacionadas coa súa economía familiar, o emprego e as súas posibilidades de aforro e consumo. Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.
Xestionar as preferencias de cookies
Ao facer clic en «Aceptar», dás o teu consentimento para o uso de cookies analíticas (que serven para obter información sobre o uso da web e mellorar as nosas páxinas e servizos) e cookies de seguimento (tamén de colaboradores de confianza) que nos axudan a decidir que información amosarche na nosa web e fóra dela, medir o número de persoas que visitan as nosas páxinas e permítenche dar «Gústame» e compartir contido directamente nas redes sociais. Ao facer fai clic aquí
A túa privacidade
Selecciona as cookies que queres aceptar neste sitio web.
Podes atopar información máis detallada sobre o uso das cookies e as súas descricións na nosa política de cookies e privacidade.
Cookies funcionais
As cookies funcionais permiten que o noso sitio funcione correctamente para que poidas crear unha conta, iniciar sesión e xestionar as túas reservas. Tamén serven para lembrar a moeda e o idioma seleccionados, así como buscas anteriores e outras preferencias. Estas cookies técnicas deben estar activas para usar a nosa páxina e os nosos servizos.
Cookies analíticas
As cookies analíticas axúdannos a comprender como usuarios coma ti usan webs coma esta. Así podemos mellorar a nosa web, as aplicacións e as comunicacións, e asegurarnos de seguir sendo interesantes e relevantes.
| Nome | COOKIE_SUPPORT |
|---|---|
| Host | www.cis.es |
| Duración | 365 días |
| Tipo | Propias |
| Categoría | Cookies funcionais |
| Descrición | Indica se o navegador admite cookies |
| Nome | GUEST_LANGUAGE_ID |
|---|---|
| Host | www.cis.es |
| Duración | 365 días |
| Tipo | Propias |
| Categoría | Cookies funcionais |
| Descrición | Identifica o idioma do usuario |
| Nome | JSESSIONID |
|---|---|
| Host | www.cis.es |
| Duración | 365 días |
| Tipo | Propias |
| Categoría | Cookies funcionais |
| Descrición | Identifica a sesión do usuario |
| Nome | LFR_SESSION_STATE_* |
|---|---|
| Host | www.cis.es |
| Duración | 365 días |
| Tipo | Propias |
| Categoría | Cookies funcionais |
| Descrición | Úsase para identificar e autenticar o usuario |
| Nome | _ga* |
|---|---|
| Host | .cis.es |
| Duración | 730 días |
| Tipo | De terceiros |
| Categoría | Cookies analíticas |
| Descrición | Úsase para almacenar datos estatísticos sobre as páxinas. |