Mostrando 460 de 1854 Elementos
Entrega do estudo 3400 'Enquisa sobre relacións sociais e afectivas pospandémicas (III)'
Entrega do estudo 3400 'Enquisa sobre relacións sociais e afectivas pospandémicas (III)'
  • 11 ABR. 2023

Madrid, 11 de abril de 2023. O día 12 de abril , ás 12.30 horas , estará a disposición de todos os medios e persoas interesadas a 'Enquisa sobre relacións sociais e afectivas pospandémicas (III)' na páxina web do Centro de Investigación Sociolóxica (www. cis.es). Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.

Notas de Prensa Avance Estudio
Nota informativa sobre a 'Enquisa de actualidade. marzo 2023'
Nota informativa sobre a 'Enquisa de actualidade. marzo 2023'
  • 05 ABR. 2023

O 66% dos españois prefire o horario de verán ao de inverno Segundo a última enquisa de actualidade que acaba de realizar o CIS, o 67,1% dos cidadáns quere "acabar co cambio de hora" O 71,6% "moi de acordo ou de acordo" en que as redes sociais "fomentan opinións extremistas" E o 55,6% afirma que nunca asiste aos actos relixiosos celebrados durante a Semana Santa Madrid, 5 de abril de 2023 . A enquisa de actualidade realizada polo CIS durante o mes de marzo recolle algunhas cuestións como o cambio de hora, a Semana Santa ou os medios que adoitan empregar os españois para obter información. Sobre o debate que hai arredor do cambio horario que se fai dúas veces ao ano, o 67,1% dos españois afirma que quere "acabar co cambio horario", fronte ao 22,2% que prefire "seguir como ata agora". Cando se lle pregunta sobre a preferencia horaria, o 66% dos cidadáns afirma que prefire o horario de verán, o 23,9% prefire o horario de inverno e o 7,3% non lle importa. Ao preguntar aos entrevistados sobre como se informan e con que frecuencia ven noticias políticas e de actualidade, a televisión segue a ser o medio máis demandado. O 46,5% dos españois ve a televisión a diario para informarse, seguido de Internet, xa que o 44,3% indica que utiliza diarios dixitais para informarse. O 29% escoita a radio todos os días para informarse e a prensa en papel é a que menos demanda, só o 11,1% dos españois afirma que a le a diario. Cómpre sinalar que o 47,9% da poboación considera Internet “unha fonte fundamental” para estar informada da actualidade, o 30,2% considéraa “unha fonte secundaria, pero importante” e só o 5,4% “non utiliza internet como fonte de información”. información.” Respecto das redes sociais, o 71,6% dos españois "moi de acordo ou de acordo" en que "fomentan opinións extremistas". E só o 5% "está moi en desacordo" con esta afirmación. Pascua Con motivo da Semana Santa, preguntouse aos entrevistados se adoitan asistir ás procesións. O 23% afirma que "asiste normalmente", mentres que o 38,8% afirma que "nunca asiste" e outro 38% di "ás veces pero non con regularidade". Respecto a se asiste habitualmente aos oficios relixiosos que se celebran nestes días, o 55,6% afirma que "nunca asiste", o 29,9% asistiu nalgunha ocasión e só o 14,2% afirma que "asiste habitualmente". Estes e outros datos recóllense nesta enquisa actual que se realizou do 28 ao 30 de marzo. Está dispoñible para todos os medios na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www.cis.es). Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25 / 664 470 083.

Notas de Prensa Nota informativa
Nota informativa sobre o
Nota informativa sobre o "Barómetro da Saúde 2023 (primeira onda)"
  • 31 MAR. 2023

Barómetro da Saúde 2023 O 83,5% dos españois considera que a sanidade pública funciona ben, aínda que precisa cambios Segundo a primeira vaga do Barómetro da Saúde deste ano, o 70% dos cidadáns agardaron máis dun día desde a cita previa ata que os viu o seu médico de familia porque antes non había espazo. As urxencias '061' e '112' e o tratamento do persoal de enfermería son os servizos públicos de saúde mellor valorados polos españois Para o 39,3%, o problema das listas de espera en hospitais e centros de saúde agravouse Madrid, 31 de marzo de 2023 . Nesta primeira vaga do Barómetro da Saúde realizada polo CIS, queda claro que os españois valoran positivamente o sistema sanitario público e segue a ser a primeira opción fronte ao privado. O 83,5% dos españois asegura que o sistema sanitario funciona bastante ben aínda que son necesarios cambios, mentres que o 15,9% afirma que "funciona mal e necesita cambios profundos". Citas médicas En canto ás citas co médico de familia, o 70% dos españois que este último ano necesitaron unha consulta co seu médico de familia agardaron máis dun día desde que fixera a cita ata que foron atendidos. O 57% das persoas que precisaron cita afirman que pasou máis dunha semana ata que foron atendidas. Tamén hai que destacar que o 80,4% que se someteu a consulta de atención primaria no último ano afirma que a atención recibida foi "moi boa ou boa". Cando se lles pregunta ás persoas que teñen seguro privado (23,3%) cal é o principal motivo polo que o contratan, o 74,4% indica que "pola rapidez coa que prestan a atención". Servizos públicos de saúde puntuados de 1 a 10 Todos os servizos sanitarios do sistema público están homologados polos españois, pero o mellor valorado segue sendo o servizo de urxencias, tanto o '112' como o '061' cun 7,33, seguido dos ingresos e atención nos hospitais públicos cun 7,08 e as consultas de atención primaria. nos centros de saúde acadar 6,19. En canto ás consultas de atención primaria , "a confianza e seguridade que transmite o profesional de enfermaría" segue a ser o aspecto mellor valorado da atención primaria cun 8,02, despois o persoal médico cun 7,77 e "a información recibida sobre o seu problema de saúde" os españois valoran co un 7,46. O aspecto peor valorado é "o tempo que lle dedica o persoal sanitario a cada paciente" (6,65). Ao ser preguntado pola atención de emerxencia durante o último ano, o 74,3% dos cidadáns que precisaron utilizar este servizo afirman que a atención recibida foi "moi boa ou boa". Só o 7,7% indica que foi "moi malo ou malo". Iso si, respecto ao tempo que pasou esperando ata ser atendido, o 46,2% manifestou que agardaba "de 1 a 4 horas" e o 21,1% "máis de 4 horas e menos de 12 horas". Listas de espera En canto ao problema das listas de espera nos últimos doce meses, o 39,3% dos españois cre que empeorou e o 41,2% cre que se mantivo. En canto á situación de colapso nos centros de atención primaria, o 23,7% afirma que se ven afectados "moito ou bastante" e o 22,2% di "algo". Ao ser preguntados sobre as posibles medidas que se deben adoptar na atención primaria para mellorar o sistema sanitario, os cidadáns afirman que é moi importante "manter un mesmo médico de familia de forma estable" (puntouno cun 9,20), a necesidade de "incrementar a plantilla de persoal sanitario" o valoran cun 9,16 e en terceira posición indican que hai que "adicar máis recursos económicos" cun 9,05. Os datos desta enquisa realizada entre o 10 e o 28 de febreiro, cunha mostra de 2.557 entrevistas, están a disposición de todos os medios e persoas interesadas na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www.cis.es). Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25/664 470 083. Segundo a primeira vaga do Barómetro da Saúde deste ano, o 70% dos cidadáns agardaron máis dun día desde a cita previa ata que os viu o seu médico de familia porque antes non había espazo. As urxencias '061' e '112' e o tratamento do persoal de enfermería son os servizos públicos de saúde mellor valorados polos españois Para o 39,3%, o problema das listas de espera en hospitais e centros de saúde agravouse

Notas de Prensa Nota informativa
Publicación do 3414 "Barómetro de saúde 2023 (1.ª vaga)"
Publicación do 3414 "Barómetro de saúde 2023 (1.ª vaga)"
  • 30 MAR. 2023

Madrid, 30 de marzo de 2023. O 31 de marzo , a partir das 12:00 horas , a primeira onda do barómetro de saúde estará dispoñible para todos os medios de comunicación e persoas interesadas na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www.cis.es). Podes acceder a esta enquisa desde o sitio web do CIS, en "Últimos estudos". Para calquera dúbida, o número de teléfono de Comunicacións é o 91 580 76 25.

Estudio
Nota informativa sobre o CCI de marzo de 2023
Nota informativa sobre o CCI de marzo de 2023
  • 30 MAR. 2023

O ICC sitúase en 67,4 puntos O Índice de Confianza do Consumidor mellora 12,7 puntos nos últimos 6 meses O índice de situación actual sitúase en 54,8 puntos A valoración das expectativas de futuro alcanza este mes de marzo os 80,1 puntos Madrid, 30 de marzo de 2023 . A confianza dos consumidores situouse en marzo en 67,4 puntos, o que supón 4,2 puntos menos que a de febreiro. Este descenso do índice débese ao descenso dos seus dous compoñentes: a valoración da situación actual e a valoración das expectativas futuras. Non obstante, a evolución do CCI marca unha mellora de 12,7 puntos nos últimos 6 meses, xa que en outubro situouse en 54,7 puntos . O índice de valoración da situación actual alcanzou en marzo os 54,8 puntos, cun descenso de 4,4 puntos en relación ao obtido no mes de febreiro. Este descenso débese á evolución das valoracións globais dos seus tres compoñentes: a valoración da situación económica actual descende 7,9 puntos con respecto ao mes de febreiro, situándose en 39,5 puntos, a valoración da situación dos fogares diminúe 2,4 puntos, ata alcanzar 61,7 puntos e a valoración do mercado laboral diminúe 3 puntos, ata alcanzar os 63,1 puntos. O Índice de Expectativas alcanza este mes de marzo os 80,1 puntos, cun descenso de 3,9 puntos con respecto ao mes de febreiro. Este descenso do índice débese á evolución do conxunto dos seus tres compoñentes: a valoración da evolución da economía no futuro inmediato presenta unha perda de 7,4 puntos, chegando aos 68,9 puntos e as expectativas sobre o futuro do mercado de traballo caeron. este mes de marzo ata os 78,6 puntos, mentres que a valoración da situación futura dos fogares alcanzou os 92,8 puntos, o que supón un incremento de 1 punto con respecto ao mes de febreiro. Os datos do CIS ICC baséanse nunha mostra representativa da poboación española de 2.823 entrevistas realizadas entre o 14 e o 21 de marzo. Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.

Notas de Prensa Nota informativa
Entrega do Índice de Confianza do Consumidor (CCI) de marzo de 2023
Entrega do Índice de Confianza do Consumidor (CCI) de marzo de 2023
  • 29 MAR. 2023

Madrid, 29 de marzo de 2023. O día 30 de marzo , ás 12:30 horas , a vista previa dos resultados do CCI (Índice de Confianza do Consumidor) estará a disposición de todos os medios e persoas interesadas na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www. .cis.es). O ICC recolle mensualmente a valoración da evolución recente e das expectativas dos consumidores españois relacionadas coa súa economía familiar, o emprego e as súas posibilidades de aforro e consumo. Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.

Notas de Prensa Avance ICC
Entrega do Barómetro 3398 para marzo de 2023
Entrega do Barómetro 3398 para marzo de 2023
  • 16 MAR. 2023

Madrid, 16 de marzo de 2023. O día 17 de marzo , ás 13.30 horas , a vista previa dos resultados do barómetro do mes de marzo estará a disposición de todos os medios e persoas interesadas na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www. . cis.es). Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.

Notas de Prensa Avance Barómetro
Nota informativa sobre o CCI de febreiro de 2023
Nota informativa sobre o CCI de febreiro de 2023
  • 06 MAR. 2023

O CCI de febreiro sitúase en 71,6 puntos O índice de situación actual sitúase en febreiro en 59,2 puntos, e o índice de expectativas alcanza os 84 puntos. Madrid, 6 de marzo de 2023 . A confianza dos consumidores sitúase en 71,6 puntos no mes de febreiro, 1,4 puntos menos que en xaneiro segundo o índice mensual do Centro de Investigacións Sociolóxicas. A cifra do CCI desde xullo pasou de 55,5 puntos a 71,6 en febreiro, o que supón un incremento de 16,1 puntos. A pequena baixada do índice en febreiro débese á diminución dos seus dous compoñentes: a valoración da situación actual e a valoración das expectativas futuras. O índice de valoración da situación actual alcanzou en febreiro os 59,2 puntos, cun descenso de 1 punto en relación ao obtido no mes de xaneiro. Este lixeiro descenso débese á evolución das valoracións globais dos seus tres compoñentes: a valoración da situación económica actual crece 1,1 puntos con respecto ao mes de xaneiro, situándose en 47,4 puntos, a valoración da situación dos fogares segue practicamente a mesma. , subindo 0,1 puntos e chegando aos 64,1 puntos e a valoración do mercado laboral baixa 4,1 puntos, ata os 66,1 puntos. O Índice de Expectativas alcanza este mes de febreiro os 84 puntos, cun descenso de 1,8 puntos con respecto ao mes de xaneiro. Este descenso do índice débese á evolución negativa dos seus tres compoñentes: a valoración da evolución da economía no futuro inmediato presenta unha lixeira perda de 0,2 puntos, chegando aos 76,3 puntos, mentres que as expectativas sobre o futuro do mercado laboral caen. este mes de febreiro ata os 83,8 puntos, perdendo 1,4 puntos con respecto ao mes anterior e tamén cae a valoración da situación futura dos fogares, ata os 91,8 puntos, o que supón unha baixada de 3,8 puntos con respecto ao mes de xaneiro. Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.

Notas de Prensa Nota informativa
Entrega do Índice de Confianza do Consumidor (CCI) de febreiro de 2023
Entrega do Índice de Confianza do Consumidor (CCI) de febreiro de 2023
  • 03 MAR. 2023

Madrid, 3 de marzo de 2023. O día 6 de marzo , ás 12.30 horas , a vista previa dos resultados do CCI (Índice de Confianza do Consumidor) estará a disposición de todos os medios e persoas interesadas na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www. .cis.es). O ICC recolle mensualmente a valoración da evolución recente e das expectativas dos consumidores españois relacionadas coa súa economía familiar, o emprego e as súas posibilidades de aforro e consumo. Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.

Notas de Prensa Avance ICC