Erakusten 460 -(e)tik 1854 elementuak
3400 'Pandemia osteko harreman sozial eta afektiboei buruzko inkesta (III)' azterketa ematea.
3400 'Pandemia osteko harreman sozial eta afektiboei buruzko inkesta (III)' azterketa ematea.
  • 11 API. 2023

Madril, 2023ko apirilaren 11. Apirilaren 12an , eguerdiko 12:30ean , 'Pandemia osteko harreman sozial eta emozionalei buruzko inkesta (III)' komunikabide eta interesdun guztientzat eskuragarri egongo da Ikerketa Zentroko Soziologiaren webgunean (www. cis.es). Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance Estudio
' Aktualitateari buruzko inkesta. 2023ko martxoa'
' Aktualitateari buruzko inkesta. 2023ko martxoa'
  • 05 API. 2023

Espainiarren %66k nahiago dute udako ordua neguaren aldean CISek egin berri duen aktualitateari buruzko azken inkestaren arabera, herritarren %67,1ak “ordu aldaketarekin amaitu” nahi du. %71,6 sare sozialek "muturreko iritziak sustatzen" dituztelako "erabat ados edo ados daude". Eta %55,6k baieztatzen du ez dela inoiz joaten Aste Nagusian egiten diren ekitaldi erlijiosoetara Madril, 2023ko apirilaren 5a . CISek martxoan zehar egindako aktualitateari buruzko inkestak gai batzuk jasotzen ditu, hala nola ordu aldaketa, Aste Santua edo espainiarrek informazioa lortzeko erabili ohi dituzten bitartekoak. Urtean bitan egiten den ordu aldaketaren inguruan dagoen eztabaidari dagokionez, espainiarren %67,1ek baieztatzen du «ordu aldaketarekin amaitu» nahi duela, eta %22,2k «orain arte bezala jarraitzea» nahiago dute. Ordu-lehentasunari buruz galdetuta, herritarren %66k udako ordua nahiago duela dio, %23,9k neguko ordua nahiago duela eta %7,3k berdin dio. Inkestatuei nola informatzen diren eta politika eta aktualitateko albisteak zein maiztasunarekin ikusten dituzten galdetzerakoan, telebistak izaten jarraitzen du eskaera gehien duen hedabidea. Espainiarren %46,5ek egunero ikusten dute telebista informazioa jasotzeko, eta gero Internet, %44,3k adierazten baitu egunkari digitalak egunero erabiltzen dituela informazioa lortzeko. %29k egunero entzuten du irratia informazioa jasotzeko eta paperezko prentsa da eskari gutxien duena, espainiarren %11,1ek bakarrik baieztatzen du egunero irakurtzen duela. Kontuan izan behar da biztanleriaren %47,9k Internet «oinarrizko iturritzat» duela aktualitatearen berri izateko, %30,2k «bigarren mailako iturritzat, baina garrantzitsua» dela eta soilik %5,4k «ez du Internet erabiltzen iturri gisa. informazioa”. Sare sozialei dagokienez, espainiarren % 71,6 "oso ados edo ados" daude "muturreko iritziak sustatzen" dituelako. Eta % 5 bakarrik "ez dago guztiz ados" baieztapen honekin. Aste Santua Aste Santuaren harira, inkestatuei prozesioetara joaten ote diren galdetu zaie. %23k "normalean joaten" dela dio, %38,8k "inoiz joaten" ez dela eta beste %38k "batzuetan baina ez aldizka". Egun horietan egiten diren elizkizun elizkizunetara joan ohi den ala ez kontuan hartuta, %55,6k dio “inoiz joaten” ez dela, %29,9k noizbait bertaratu izana eta %14,2k bakarrik “normalean joaten” dela. Datu hauek eta beste batzuk martxoaren 28tik 30era egin den oraingo inkesta honetan jasotzen dira. Komunikabide guztien eskura dago Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es). Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 / 664 470 083 da.

Notas de Prensa Nota informativa
'Osasun Barometroa 2023 (lehen olatua)'ri buruzko informazio-oharra
'Osasun Barometroa 2023 (lehen olatua)'ri buruzko informazio-oharra
  • 31 MAR. 2023

Osasun Barometroa 2023 Espainiarren %83,5ak uste du osasun publikoak ondo funtzionatzen duela, aldaketak behar dituen arren Aurtengo Osasun Barometroaren lehen boladaren arabera, herritarren %70ek egun bat baino gehiago itxaron dute hitzordua hartu eta familia medikuak ikusi arte, aurretik lekurik ez zegoelako. '061' eta '112' larrialdiak eta erizaintzako langileen tratamendua dira espainiarrek ondoen baloratzen dituzten osasun zerbitzu publikoak. %39,3rentzat, ospitale eta osasun zentroetan itxaron zerrenden arazoa okerrera egin da Madril, 2023ko martxoaren 31 . CISek egindako Osasun Barometroaren lehen bolada honetan, argi dago espainiarrek osasun sistema publikoa positiboki baloratzen dutela eta sistema pribatuaren aurrean lehen aukera izaten jarraitzen duela. Espainiarren %83,5ak ziurtatzen du osasun sistema nahiko ondo funtzionatzen duela aldaketak beharrezkoak diren arren, eta %15,9k baieztatzen du "gaizki funtzionatzen duela eta aldaketa sakonak behar dituela". Mediku hitzorduak Familia-medikuekin hitzorduei dagokienez, azken urtean familia-medikuarekin kontsulta bat behar izan duten espainiarren % 70ek egun bat baino gehiago itxaron dute hitzordua hartu zutenetik ikusi arte. Hitzordua eskatu zuten pertsonen %57k dio astebete baino gehiago igaro zela ikusi arte. Kontuan izan behar da, halaber, azken urtean lehen mailako arretako kontsulta egin duten %80,4k baieztatzen duela jasotako arreta «oso ona edo ona» izan dela. Aseguru pribatua duten pertsonei (%23,3) galdetzen zaienean zein den kontratazioaren arrazoi nagusia, %74,4k hori adierazten du "arreta ematen duten abiaduragatik". Osasun zerbitzu publikoak 1etik 10era baloratu dituzte Sistema publikoko osasun zerbitzu guztiak espainiarrek onartzen dituzte, baina hobekien baloratu dena larrialdi zerbitzua izaten jarraitzen du, bai '112' bai '061' 7,33rekin, eta ondoren ospitale publikoetako ospitale eta arreta 7,08rekin eta lehen mailako arretako kontsultak. osasun zentroetan 6.19 lortzen. Lehen mailako arretako kontsultei dagokienez, "erizainaren profesionalak transmititzen duen konfiantza eta segurtasuna" izaten jarraitzen du hobekien baloratu den lehen arretako alderdia 8,02rekin, ondoren medikuek 7,77rekin eta "zure osasun arazoari buruz jasotako informazioa" espainiarrek baloratzen dute. 7,46 bat. Okerren baloratzen den alderdia "medikuek gaixo bakoitzari eskainitako denbora" da (6,65). Azken urtean zehar larrialdietako arretari buruz galdetuta, zerbitzu hori erabili behar izan duten herritarren %74,3k esan du jasotako arreta "oso ona edo ona" izan dela. %7,7k soilik adierazten du «oso txarra edo txarra» izan zela. Jakina, artatu arte itxaroten egondako denborari dagokionez, %46,2k adierazi zuen «ordu 1etik 4ra» itxaron dutela eta %21,1ek «4 ordu baino gehiago eta 12 ordu baino gutxiago». Itxaron zerrendak Azken hamabi hilabeteetako itxaron-zerrenden arazoari dagokionez, espainiarren %39,3k okerrera egin duela uste du eta %41,2k bere horretan jarraitu duela uste du. Lehen mailako arretako zentroen kolapso egoerari dagokionez, %23,7k diote «asko edo dezente» eragiten diela eta %22,2k «zerbait». Osasun sistema hobetzeko lehen mailako arretan hartu beharreko neurri posibleei buruz galdetuta, herritarrek baieztatzen dute "familia-mediku bera modu egonkor batean mantentzea" oso garrantzitsua dela (9,20 puntuazioa ematen dute), "handitzea" behar dela. langile sanitarioen plantilla" 9,16 batekin eta hirugarren postuan "baliabide ekonomiko gehiago eskaintzea" 9,05 batekin beharrezkoa dela adierazten dute. Otsailaren 10etik 28ra bitartean egindako inkesta honen datuak, 2.557 elkarrizketetako lagin batekin, komunikabide eta interesdun guztien eskura daude Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es). Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25/664 470 083 da. Aurtengo Osasun Barometroaren lehen boladaren arabera, herritarren %70ek egun bat baino gehiago itxaron dute hitzordua hartu eta familia medikuak ikusi arte, aurretik lekurik ez zegoelako. '061' eta '112' larrialdiak eta erizaintzako langileen tratamendua dira espainiarrek ondoen baloratzen dituzten osasun zerbitzu publikoak. %39,3rentzat, ospitale eta osasun zentroetan itxaron zerrenden arazoa okerrera egin da

Notas de Prensa Nota informativa
3414 'Osasun Barometroa 2023 (1. olatua)' argitalpena
3414 'Osasun Barometroa 2023 (1. olatua)' argitalpena
  • 30 MAR. 2023

Madril, 2023ko martxoaren 30a. Martxoaren 31n , 12:00etatik aurrera, osasun-barometroaren lehen olatua komunikabide eta interesdun guztientzat eskuragarri egongo da Soziologia Ikerketa Zentroaren webgunean (www.cis.es). Inkesta honetara CISen webgunetik sar zaitezke "Azken ikerketak" atalean. Edozein zalantza izanez gero, Komunikazio telefono zenbakia 91 580 76 25 da.

Estudio
"2023ko martxoko CCI"ri buruzko informazio-oharra
  • 30 MAR. 2023

ICC 67,4 puntutan dago Kontsumitzaileen Konfiantza Indizeak 12,7 puntu hobetu du azken 6 hilabeteetan Egungo egoeraren indizea 54,8 puntutan dago Etorkizuneko itxaropenen balorazioa 80,1 puntura iristen da martxo honetan Madril, 2023ko martxoaren 30a . Kontsumitzaileen konfiantza 67,4 puntukoa izan zen martxoan, hau da, otsaileko datua baino 4,2 puntu gutxiago. Indizearen beherakada hori bere bi osagaien beherakadari zor zaio: egungo egoeraren balorazioa eta etorkizuneko itxaropenen balorazioa. Hala ere, CCIren bilakaerak 12,7 puntuko hobekuntza adierazten du azken 6 hilabeteetan, urrian 54,7 puntutan kokatu baitzen . Egungo egoeraren balorazio-indizea 54,8 puntura iritsi zen martxoan, otsailean lortutakoarekin alderatuta 4,4 puntu gutxiagorekin. Jaitsiera hori bere hiru osagaien balorazio orokorraren bilakaerari zor zaio: egungo egoera ekonomikoaren balorazioa 7,9 puntu jaisten da otsailarekin alderatuta, 39,5 puntutan kokatuz, eta etxeen egoeraren balorazioa 2,4 puntura jaitsi da. 61,7 puntu eta lan-merkatuaren balorazioa 3 puntu jaitsi da, 63,1 puntura iritsiz. Itxaropenen Indizea 80,1 puntura iritsi da martxo honetan, otsailarekin alderatuta 3,9 puntuko jaitsierarekin. Indizearen beherakada hori bere hiru osagaien bilakaerari dagokio, oro har: etorkizun hurbileko ekonomiaren bilakaeraren balorazioak 7,4 puntuko galera izan du, 68,9 puntura iritsiz eta lan-merkatuaren etorkizunari buruzko itxaropenak behera egin du. martxo honetan 78,6 puntura, eta etxeen etorkizuneko egoeraren balorazioa, berriz, 92,8 puntura iritsi zen, hau da, otsailarekin alderatuta, puntu 1eko igoera. CIS ICC datuak martxoaren 14tik 21era bitartean egindako 2.823 elkarrizketetako Espainiako biztanleriaren lagin adierazgarri batean oinarritzen dira. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Nota informativa
Kontsumitzaileen Konfiantza Indizearen (CCI) entrega 2023ko martxorako
Kontsumitzaileen Konfiantza Indizearen (CCI) entrega 2023ko martxorako
  • 29 MAR. 2023

Madril, 2023ko martxoaren 29an. Martxoaren 30ean , 12:30ean , CCIren (Consumer Confidence Index) emaitzen aurrebista eskuragarri egongo da komunikabide guztientzat eta interesdunentzat Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www. .cis.es). ICCk hilero biltzen du Espainiako kontsumitzaileen azken bilakaeraren eta itxaropenen ebaluazioa, haien familia-ekonomiarekin, enpleguarekin eta aurrezki eta kontsumo-aukerekin lotuta. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance ICC
2023ko martxorako 3398 Barometroaren entrega
2023ko martxorako 3398 Barometroaren entrega
  • 16 MAR. 2023

Madril, 2023ko martxoaren 16an. Martxoaren 17an , 13:30ean , martxoko barometroaren emaitzen aurrerapena komunikabide eta interesdun guztientzat eskuragarri egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www. .cis.es). Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance Barómetro
"2023ko otsaila CCI"ri buruzko informazio-oharra
  • 06 MAR. 2023

Otsaileko CCI 71,6 puntukoa da Egungo egoeraren indizea 59,2 puntutan dago otsailean, eta itxaropenen indizea 84 puntura iristen da. Madril, 2023ko martxoaren 6a . Kontsumitzaileen konfiantza 71,6 puntukoa da otsailean, Ikerketa Soziologikoen Zentroaren hileko indizearen arabera urtarrilean baino 1,4 puntu gutxiago. Uztailetik CCI zifra 55,5 puntutik 71,6ra pasatu da otsailean, eta horrek 16,1 puntuko igoera suposatzen du. Otsailean indizearen beherakada txikia bi osagaien jaitsierari zor zaio: egungo egoeraren balorazioa eta etorkizuneko itxaropenen balorazioa. Egungo egoeraren balorazio-indizea 59,2 puntura iritsi zen otsailean, puntu 1 jaitsi zen urtarrilean lortutakoarekin alderatuta. Jaitsiera txiki hori bere hiru osagaien balorazio orokorraren bilakaerari zor zaio: egungo egoera ekonomikoaren balorazioa 1,1 puntu hazi da urtarrilearekin alderatuta, 47,4 puntutan kokatuta, etxeen egoeraren balorazioa ia berdin jarraitzen du. , 0,1 puntu igo eta 64,1 puntura iritsi eta lan-merkatuaren balorazioa 4,1 puntu jaitsi da, 66,1 puntura iritsiz. Itxaropenen Indizea 84 puntura iritsi da otsail honetan, urtarrilearekin alderatuta 1,8 puntuko jaitsierarekin. Indizearen beherakada hori bere hiru osagaien bilakaera negatiboari zor zaio: ekonomiaren etorkizun hurbileko bilakaeraren balorazioak 0,2 puntuko galera txikia du, 76,3 puntura iritsiz, lan-merkatuaren etorkizunari buruzko itxaropenak behera egiten duen bitartean. otsail honetan 83,8 puntura, aurreko hilabetearekin alderatuta 1,4 puntu galduz eta etxeen etorkizuneko egoeraren balorazioa ere behera egiten du, 91,8 puntura iritsiz, hau da, 3,8 puntuko jaitsiera da urtarrilearekin alderatuta. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Nota informativa
2023ko otsailerako Kontsumitzaileen Konfiantza Indizearen (CCI) entrega
2023ko otsailerako Kontsumitzaileen Konfiantza Indizearen (CCI) entrega
  • 03 MAR. 2023

Madril, 2023ko martxoaren 3an. Martxoaren 6an , 12:30ean , CCIren (Consumer Confidence Index) emaitzen aurrerapena komunikabide guztientzat eta interesa duen pertsona guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www. .cis.es). ICCk hilero biltzen du Espainiako kontsumitzaileen azken bilakaeraren eta itxaropenen ebaluazioa, haien familia-ekonomiarekin, enpleguarekin eta aurrezki eta kontsumo-aukerekin lotuta. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance ICC