Mostrant 940 de 1854 elements
Lliurament de l'Índex de Confiança del Consumidor (ICC) de novembre 2018
Lliurament de l'Índex de Confiança del Consumidor (ICC) de novembre 2018
  • 30 DE NOV. 2018

Madrid, 30 de novembre 2018. El 3 de desembre , a les 9,00 h , l'ICC (Índex de Confiança del Consumidor) estarà a disposició de tots els mitjans a la web del Centre d'Investigacions Sociològiques (www.cis.es) . L'ICC recull mensualment la valoració de l'evolució recent i les expectatives dels consumidors espanyols relacionades amb l'economia familiar, l'ocupació i les possibilitats d'estalvi i consum. Per a qualsevol consulta el telèfon de Comunicació és 91 580 76 25.

Notas de Prensa Avance ICC
Lliurament del Preelectoral eleccions autonòmiques 2018. Comunitat autònoma d'Andalusia
Lliurament del Preelectoral eleccions autonòmiques 2018. Comunitat autònoma d'Andalusia
  • 13 DE NOV. 2018

Madrid, 13 de novembre 2018. El 14 de novembre a les 13.30 h , l'enquesta Preelectoral eleccions autonòmiques 2018. Comunitat autònoma d'Andalusia , estarà a disposició de tots els mitjans a la web del Centre d'Investigacions Sociològiques (www.cis.es) . Per a qualsevol consulta el telèfon de Comunicació és 91 580 76 25.

Notas de Prensa Avance Estudio
Lliurament de l'Índex de Confiança del Consumidor (ICC) d'octubre del 2018
Lliurament de l'Índex de Confiança del Consumidor (ICC) d'octubre del 2018
  • 02 DE NOV. 2018

Madrid, 2 de novembre 2018. El 5 de novembre , a les 9,00 h , l'ICC (Índex de Confiança del Consumidor) estarà a disposició de tots els mitjans a la web del Centre d'Investigacions Sociològiques (www.cis.es) . L'ICC recull mensualment la valoració de l'evolució recent i les expectatives dels consumidors espanyols relacionades amb l'economia familiar, l'ocupació i les possibilitats d'estalvi i consum. Per a qualsevol consulta el telèfon de Comunicació és 91 580 76 25.

Notas de Prensa Avance ICC
Lliurament del Baròmetre d'octubre del 2018
Lliurament del Baròmetre d'octubre del 2018
  • 24 D’OCT. 2018

Madrid, 24 d'octubre 2018. El 25 d'octubre , a les 12,30 h , el baròmetre del mes d'octubre estarà a disposició de tots els mitjans a la web del Centre d'Investigacions Sociològiques (www.cis.es). Aquest estudi conté les preguntes fixes habituals dels baròmetres mensuals sobre la situació política i econòmica i la percepció ciutadana sobre els problemes. A més, aquest mes inclou una part variable que recull la intenció de vot, la valoració del Govern i dels líders polítics . Per a qualsevol consulta el telèfon de Comunicació és 91 580 76 25.

Notas de Prensa Avance Barómetro
Lliurament de l'Índex de Confiança del Consumidor (ICC) de setembre 2018
Lliurament de l'Índex de Confiança del Consumidor (ICC) de setembre 2018
  • 02 D’OCT. 2018

Madrid, 2 d'octubre 2018. El 3 d'octubre , a les 9,00 h , l'ICC (Índex de Confiança del Consumidor) estarà a disposició de tots els mitjans a la web del Centre d'Investigacions Sociològiques (www.cis.es) . L'ICC recull mensualment la valoració de l'evolució recent i les expectatives dels consumidors espanyols relacionades amb la seva economia familiar, l'ocupació i les possibilitats d'estalvi i consum. Per a qualsevol consulta el telèfon de Comunicació és 91 580 76 25.

Notas de Prensa Avance ICC
Nota informativa sobre l'avenç de resultats del Baròmetre de setembre 2018
Nota informativa sobre l'avenç de resultats del Baròmetre de setembre 2018
  • 27 DE SET. 2018

Davant d'alguns dubtes i informacions errònies que s'han difós sobre el darrer baròmetre del CIS, volem aclarir el següent: La inclusió d'una pregunta sobre interès polític en els baròmetres mensuals del CIS no té cost per a aquesta institució, ja que aquesta pregunta s'inclou als baròmetres que el CIS realitza cada mes. Baròmetres en què, abans de l'arribada de José María Aznar al Govern, s'incloïa habitualment aquesta pregunta. Les raons que motiven la inclusió d'aquesta pregunta, així com d'altres d'actualitat política, és poder oferir als ciutadans, així com al Parlament ia la societat espanyola en general, una informació més detallada, regular i immediata. Això s'ha d'entendre com una aportació d'interès general per a tothom. El model de projecció de vot que inclou el CIS al seu darrer baròmetre s'explica perfectament a la pàgina web del CIS, que qualsevol pot consultar lliurement. Amb aquesta projecció s'evita allò que s'anomena “cuina” i que no sempre s'explica ni és ben entesa per aquells que segueixen la informació del CIS. En aquest cas, el CIS recull allò que opina i diu directament la població enquestada, sense cap distorsió ni reelaboració no explicada. Com qualsevol pot comprovar directament, es recull el vot directe i s'imputa com a possible vot afegit allò que els mateixos enquestats declaren sobre el partit amb què més simpatitzen. Lògicament, això fa que els partits que tenen més intenció de vot i més simpaties apareguin per sobre dels que tenen menys intenció directa de vot i menys simpaties. La mida mostral del baròmetre del CIS del mes de setembre i els punts de mostreig més grans en què actualment es realitzen les enquestes (292 municipis en la totalitat de les províncies espanyoles) permeten que les dades del CIS siguin més representatives i més fiables. Alhora que també s'està avançant perquè siguin accessibles per a tots els partits, grups polítics, mitjans de comunicació i ciutadans, amb més rapidesa, transparència i immediatesa respecte al moment en què aquests s'han efectuat. Això implica un major esforç i dedicació de tot el personal del CIS per oferir una millor, més rigorosa i més ràpida informació. Per a qualsevol consulta el telèfon de Comunicació és 91 580 76 25.

Notas de Prensa Nota informativa