Mostrando 1260 de 1854 Elementos
Entrega do Barómetro de maio e da enquisa postelectoral das eleccións autonómicas de 2015 da Comunidade Autónoma de Andalucía
Entrega do Barómetro de maio e da enquisa postelectoral das eleccións autonómicas de 2015 da Comunidade Autónoma de Andalucía
  • 02 XUÑO 2015

Madrid, 2 de xuño de 2015. O día 3 de xuño , ás 12.30 horas , o barómetro do mes de maio e a enquisa postelectoral das eleccións autonómicas andaluzas de 2015 estarán a disposición de todos os medios na páxina web do Centro de Socioloxía. Investigación (www.cis.es). O barómetro contén as preguntas fixas habituais dos barómetros mensuais sobre a situación política e económica e a percepción cidadá dos seus problemas. Ademais, este mes inclúe unha parte variable que inclúe a tolerancia á diversidade. Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.

Notas de Prensa Avance Barómetro Estudio
Conferencia do profesor Stanley Presser
Conferencia do profesor Stanley Presser "Métodos de proba e avaliación de cuestionarios: en que medida permiten os diferentes métodos anticipar problemas na administración dun cuestionario?”, 10 de xuño de 2015 ás 12.00 h, Sala de conferencias do CIS.
  • 01 XUÑO 2015

Los especialistas en redactar cuestionarios de encuesta cuentan con distintos métodos de prueba y evaluación de las preguntas y cuestionarios que realizan. Sin embargo, diferentes estudios han apuntado que los distintos métodos de evaluación conducen a conclusiones divergentes sobre una misma pregunta/cuestionario. El seminario que impartirá el professor Presser se centrará en analizar en detalle cinco métodos distintos de prueba y evaluación de cuestionarios: Question Understanding AID (QUAID), Survey Quality Predictor (SQP), evaluación de expertos, la revisión sistemática siguiendo un esquema común (forms appraisal), y las entrevistas cognitivas. Presentará los resultados de un estudio en curso, realizado en colaboración con Aaron Maitland, cuyo objetivo es comparar la medida en que diferentes métodos de evaluación de cuestionarios permiten anticipar problemas que ocurren durante la fase de trabajo de campo y administración de los mismos. Entre ellos cabe destacar los fallos en la recogida de datos y la información “perdida” (missing data), la no respuesta, así como el tiempo invertido por las personas entrevistadas en contestar a las preguntas (response latency). También se detecta este tipo de problemas en la redacción de las preguntas a través de la codificación del comportamiento y reacciones de las personas entrevistadas ante las preguntas que se le están realizando. Sobre el ponente: Stanley Presser es Distinguished professor en la Universidad de Maryland (USA), donde entre 1998 y 2000 dirigió el Maryland Survey Research Center. Sus temas de investigación se centran en el diseño de cuestionarios, los métodos de evaluación de preguntas y cuestionarios, así como en el análisis de la no respuesta. Es autor de un extenso volumen de monografías y artículos en revistas especializadas entre las que podemos destacar sus libros “Questions and Answers in Attitude Surveys” (con Howard Schuman), “Survey Questions” (con Jean Converse), y “Survey Research Methods” (con Eleanor Singer). Ha sido editor de la revista Public Opinion Quarterly y presidente de la American Association for Public Opinion Research. Si desea realizar la inscripcion pulse aqui

Noticia
Entrega do Barómetro de abril e das enquisas preelectorais das eleccións autonómicas e municipais de 2015
Entrega do Barómetro de abril e das enquisas preelectorais das eleccións autonómicas e municipais de 2015
  • 06 MAIO 2015

Madrid, 6 de maio de 2015. O día 7 de maio , ás 12.30 horas , estarán a disposición de todos os medios na páxina web do Centro o barómetro do mes de abril e as enquisas preelectorais das eleccións autonómicas e municipais de 2015. Investigación Sociolóxica (www.cis.es). O barómetro contén as preguntas fixas habituais dos barómetros mensuais sobre a situación política e económica e a percepción cidadá dos seus problemas. Ademais, este mes inclúe unha parte variable que reflicte a intención de voto, a valoración do Goberno e dos responsables políticos. O CIS realizou 13 enquisas preelectorais nas comunidades autónomas que celebran eleccións o 24 de maio, así como nas cidades autónomas de Ceuta e Melilla. Tamén se realizaron estudos nos concellos de Barcelona, Madrid, Santiago de Compostela, Sevilla, Valencia, Vitoria e Zaragoza. Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.

Notas de Prensa Avance Barómetro Estudio
Entrega do Indicador de Confianza do Consumidor (CCI) de abril de 2015
Entrega do Indicador de Confianza do Consumidor (CCI) de abril de 2015
  • 30 ABR. 2015

Madrid, 30 de abril de 2015. O día 4 de maio , ás 9.00 horas , o CCI (Indicador de Confianza do Consumidor) estará a disposición de todos os medios na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www.cis.es) . O ICC recolle mensualmente a valoración da evolución recente e das expectativas dos consumidores españois relacionadas coa súa economía familiar, o emprego e as súas posibilidades de aforro e consumo. Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.

Notas de Prensa Avance ICC