Bere Legearen 3. artikuluaren eta bere Garapenerako Errege Dekretuaren arabera CISri esleitzen zaizkion eskumenak
CISren Errege Dekretuak bere eskumenak erabiltzeko eta unitate ezberdinetako titularrek ezarritako egitura organikoa
CISen funtzionamendua eta egitura arautzen duten arauen multzoa
Iritzi Publikoaren Institutuko (IOP) eta CISeko presidenteen zerrenda kronologikoa 1963an sortu zenetik
Soziologia eta Zientzia Politikoen arloan CISek emandako sari nazionala ibilbide akademikorako
Espainiako gizartearen ezagutza zientifikorako CISen jarduera nagusia bere Ikasketak dira
CISen inkestak nola egiten diren jakiteko informazioa
CISek inkestak eta ikerketak egiteko erabiltzen dituen metodologia nagusiak
CISek prestatutako inkesten behin-behineko emaitzak
Erakundeak egindako ikasketa guztien bilduma osoa, galderak, serieak eta haiei lotutako dokumentazioa barne.
CIS ikasketetarako aldagai multzo batetik mikrodatuen erauzketa integratua
Publikoaren arreta. Informazio eskaerak eta neurrira egindako prestaketak
Espainiako herritarren ezaugarriei buruzko inkesta konparatua
CIS datuetara sartzeko eta erabiltzeko arauak eta legezko baldintzak
CISek egindako Argitalpenei buruzko informazio guztia eskuratzeko sarbidea
Argitalpen-unitateak argitaratutako liburuen salmenta pertsonala eta online
Gizarte zientzien arloan egindako ikerketa garrantzitsuenen zabalkundea
Hiruhilabeteko aldizkari zientifiko irekia. Ikerketa Soziologikoen Espainiako Aldizkaria. Eskuizkribuak aurkeztea
Erakunde honek urtebetean zehar egindako iritzi-barometroen bidez lortutako datu nagusien bilketa
Espainiako Iritzi Publikoaren Aldizkaria (1965-1977) eta iritzi publikoaren azterlanen zabalkundea bezalako argitalpenak
CISeko jarduera zientifikoan parte hartu nahi duten graduondokoentzako prestakuntza-bekak
Datu Bankuaren ustiapena eta doktorego tesien amaiera sustatzeko diru-laguntzak
Gizarte ikerketa aplikatuan eta datuen analisian prestakuntza ikastaroak, graduondokoentzat eta matrikula laguntzekin
CISeko gardentasun eta gobernu oneko eduki nagusietarako sarbidea
CISek kudeatzen dituen enplegu publikoko deialdiak
Ministerioaren Egoitza Elektronikorako sarbidea
CIS datuen babesari buruzko informaziorako sarbidea
I+G proiektuen gizarte inkestekin «Hasierako Gordailu Planaren» prozedura
Soziologia Ikerketarako Zentroko organoen jardueren esparruan arau-hausteak jakinarazteko kanala
CISeko azken berriak eta komunikazioak
CIS Ekitaldien Multimedia Galeria
Informazio eskaera Prentsa Bulegoari
CISeko azken berriak
Kontsultatu ohar eta komunikazioen historia osoa: orokorra, argitalpenak, proposamen deialdiak, berriak eta prentsa oharrak
- 31 UZT. 2015
Madril, 2015eko uztailaren 31. Abuztuaren 3an , goizeko 9:00etan , CCI (Consumer Confidence Indicator) komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es) . ICCk hilero biltzen du Espainiako kontsumitzaileen azken bilakaeraren eta itxaropenen ebaluazioa, haien familia-ekonomiarekin, enpleguarekin eta aurrezki eta kontsumo-aukerekin lotuta. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.
- 06 UZT. 2015
Madril, 2015eko uztailaren 6an. Uztailaren 7an , 12:30ean , ekaineko barometroa komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es). Azterketa honek hileroko barometroen ohiko galdera finkoak jasotzen ditu egoera politiko eta ekonomikoari eta herritarrek euren arazoei buruzko pertzepzioari buruz. Horrez gain, hilabete honetan aisialdiko ohiturei buruzko zati aldakorra dakar. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.
- 03 UZT. 2015
- 02 UZT. 2015
Madril, 2015eko uztailaren 2an. Uztailaren 3an , 09:00etan , CCI (Consumer Confidence Indicator) komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es) . ICCk hilero biltzen du Espainiako kontsumitzaileen azken bilakaeraren eta itxaropenen ebaluazioa, haien familia-ekonomiarekin, enpleguarekin eta aurrezki eta kontsumo-aukerekin lotuta. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.
- 03 EKA. 2015
- 02 EKA. 2015
Madril, 2015eko ekainaren 2an. Ekainaren 3an , 09:00etan , CCI (Consumer Confidence Indicator) komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es) . ICCk hilero biltzen du Espainiako kontsumitzaileen azken bilakaeraren eta itxaropenen ebaluazioa, haien familia-ekonomiarekin, enpleguarekin eta aurrezki eta kontsumo-aukerekin lotuta. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.
- 02 EKA. 2015
Madril, 2015eko ekainaren 2an. Ekainaren 3an , 12:30ean , maiatzeko barometroa eta 2015eko Andaluziako hauteskunde autonomikoetako hauteskunde osteko inkesta komunikabide guztien eskura egongo dira Soziologia Zentroaren webgunean. Ikerketa (www.cis.es). Barometroak hileroko barometroen ohiko galdera finkoak jasotzen ditu egoera politiko eta ekonomikoari eta herritarrek bere arazoei buruzko pertzepzioari buruz. Horrez gain, hilabete honek aniztasunarekiko tolerantzia barne hartzen duen zati aldakorra dakar. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.
- 01 EKA. 2015
Los especialistas en redactar cuestionarios de encuesta cuentan con distintos métodos de prueba y evaluación de las preguntas y cuestionarios que realizan. Sin embargo, diferentes estudios han apuntado que los distintos métodos de evaluación conducen a conclusiones divergentes sobre una misma pregunta/cuestionario. El seminario que impartirá el professor Presser se centrará en analizar en detalle cinco métodos distintos de prueba y evaluación de cuestionarios: Question Understanding AID (QUAID), Survey Quality Predictor (SQP), evaluación de expertos, la revisión sistemática siguiendo un esquema común (forms appraisal), y las entrevistas cognitivas. Presentará los resultados de un estudio en curso, realizado en colaboración con Aaron Maitland, cuyo objetivo es comparar la medida en que diferentes métodos de evaluación de cuestionarios permiten anticipar problemas que ocurren durante la fase de trabajo de campo y administración de los mismos. Entre ellos cabe destacar los fallos en la recogida de datos y la información “perdida” (missing data), la no respuesta, así como el tiempo invertido por las personas entrevistadas en contestar a las preguntas (response latency). También se detecta este tipo de problemas en la redacción de las preguntas a través de la codificación del comportamiento y reacciones de las personas entrevistadas ante las preguntas que se le están realizando. Sobre el ponente: Stanley Presser es Distinguished professor en la Universidad de Maryland (USA), donde entre 1998 y 2000 dirigió el Maryland Survey Research Center. Sus temas de investigación se centran en el diseño de cuestionarios, los métodos de evaluación de preguntas y cuestionarios, así como en el análisis de la no respuesta. Es autor de un extenso volumen de monografías y artículos en revistas especializadas entre las que podemos destacar sus libros “Questions and Answers in Attitude Surveys” (con Howard Schuman), “Survey Questions” (con Jean Converse), y “Survey Research Methods” (con Eleanor Singer). Ha sido editor de la revista Public Opinion Quarterly y presidente de la American Association for Public Opinion Research. Si desea realizar la inscripcion pulse aqui
Cookieen hobespenak kudeatu
'Onartu' sakatzean, analitika-cookieak (webgunearen erabilerari buruzko informazioa lortzeko eta gure orriak eta zerbitzuak hobetzeko balio dutenak) eta jarraipen-cookieak (konfiantzazko bazkideenak ere bai) erabiltzeko baimena ematen duzu; horiek laguntzen digute gure webgunean eta kanpoan zer informazio erakutsi erabakitzen, gure orrien bisitari kopurua neurtzen, eta sare sozialetan zuzenean "Atsegin dut" ematea eta edukia partekatzea ahalbidetzen dute. Klik eginez hemen sakatu
Zure pribatutasuna
Hautatu webgune honetan onartu nahi dituzun cookieak.
Honi buruzko informazio xeheagoa aurki dezakezu: cookieen erabilerari eta haien deskribapenei buruz gure cookie eta pribatutasun politikan.
Cookie funtzionalak
Cookie funtzionalek gure webgunea behar bezala ibil dadin ziurtatzen dute, kontua sortu, saioa hasi eta zure erreserbak kudeatu ahal izateko. Halaber, aukeratutako dibisa eta hizkuntza, egindako bilaketak eta beste hobespen batzuk gogoratzen dituzte. Cookie tekniko hauek aktibatuta egon behar dute gure orria eta zerbitzuak erabiltzeko.
Analisi-cookieak
Analisi-cookieek ulertzen laguntzen digute bezeroek antzeko webguneak nola erabiltzen dituzten. Horrela, gure webgunea, aplikazioak eta komunikazioak hobetu ditzakegu, eta interesgarri eta egoki izaten jarraitzen dugula ziurtatu.
| Izena | COOKIE_SUPPORT |
|---|---|
| Ostalaria | www.cis.es |
| Iraupena | 365 días |
| Mota | Jabearenak |
| Kategoria | Cookie funtzionalak |
| Deskribapena | Nabigatzaileak cookieak onartzen dituen adierazten du |
| Izena | GUEST_LANGUAGE_ID |
|---|---|
| Ostalaria | www.cis.es |
| Iraupena | 365 días |
| Mota | Jabearenak |
| Kategoria | Cookie funtzionalak |
| Deskribapena | Erabiltzailearen hizkuntza identifikatzen du |
| Izena | JSESSIONID |
|---|---|
| Ostalaria | www.cis.es |
| Iraupena | 365 días |
| Mota | Jabearenak |
| Kategoria | Cookie funtzionalak |
| Deskribapena | Erabiltzailearen saioa identifikatzen du |
| Izena | LFR_SESSION_STATE_* |
|---|---|
| Ostalaria | www.cis.es |
| Iraupena | 365 días |
| Mota | Jabearenak |
| Kategoria | Cookie funtzionalak |
| Deskribapena | Erabiltzailea identifikatzeko eta autentifikatzeko erabiltzen da |
| Izena | _ga* |
|---|---|
| Ostalaria | .cis.es |
| Iraupena | 730 días |
| Mota | Hirugarrenenak |
| Kategoria | Analisi-cookieak |
| Deskribapena | Orriei buruzko datu estatistikoak gordetzeko erabiltzen da. |