Mostrando 660 de 1869 Elementos
Entrega do estudo Efectos e consecuencias do coronavirus (V)
Entrega do estudo Efectos e consecuencias do coronavirus (V)
  • 22 OUT. 2021

Madrid, 22 de outubro de 2021. Hoxe, 22 de outubro , ás 13.00 horas , o estudo especial sobre as consecuencias e efectos do coronavirus na poboación española estará dispoñible para todos os medios na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas ( www. .cis.es). Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.

Notas de Prensa Avance Estudio
Nota informativa sobre o
Nota informativa sobre o "Barómetro de outubro de 2021"
  • 15 OUT. 2021

O 92% dos españois valora positivamente o cesamento da violencia de ETA no seu décimo aniversario Segundo o barómetro de outubro do CIS, o 93,5% dos vascos valora positivamente o fin da violencia de ETA para España En canto aos recursos públicos: o 84,6% afirma que se dedican "moi poucos" recursos á investigación en ciencia e tecnoloxía En canto á vacinación obrigatoria contra o COVID-19, a porcentaxe de españois que cre que debería ser obrigatoria aumenta (48,9%) Madrid, 15 de outubro de 2021 . Con motivo do décimo aniversario do anuncio do cesamento da violencia por parte de ETA, o CIS preguntou por iso no barómetro mensual de outubro. Esta enquisa revela que o 92,2% dos españois valora positiva ou moi positivamente o cesamento da violencia do grupo terrorista, dos cales un 59,1% "moi positivamente" e un 33,1% "positivo". Mentres que só o 3,7% considera que foi "moi negativo" ou "negativo" para España. No caso da sociedade vasca, o 93,5% dos vascos considera "moi positivo" e "positivo" para España o fin da violencia de ETA. Ao preguntar concretamente polo País Vasco, o 86,4% dos españois valora positivamente o fin da violencia de ETA dez anos despois. Deles, o 53,6% cre que foi "moi positivo" e o 32,8% "positivo". No caso dos vascos, o 94,5% considera que foi "moi positivo" ou "positivo" para o País Vasco. Tamén se preguntaron sobre como afectou á economía do País Vasco o cesamento do grupo terrorista. O 77,8% dos españois valorao positivamente. O 30,4% afirma que foi "moi positivo" e o 47,4% que foi "positivo". Só un 4,6% valorao negativamente. No caso dos vascos, o 86,4% valora positivamente o impacto da fin da violencia etarra na economía vasca. Recursos públicos Nesta enquisa tamén se pregunta sobre o investimento en servizos públicos. O 84,6% dos españois considera que se dedican "moi poucos" recursos á investigación en ciencia e tecnoloxía, seguido do 76,8% que considera que "demasiados" recursos se dedican á saúde . Vacinación obrigatoria Ante o risco de contaxio do coronavirus, o 48,9% considera que "todo o mundo debería estar obrigado a vacinarse", unha cifra que aumenta con respecto ao barómetro do mes anterior, cando se situaba no 47,4%. Ao que hai que sumar un 32,6% que considera que o persoal sanitario, as persoas que traballan con residencias de anciáns e as que teñen relación directa coa cidadanía deberían estar obrigadas a vacinarse. O 24,6% pensa que "ninguén debe ser obrigado a vacinarse" e o 23% di que "depende dos casos". Estimación do voto e valoración dos ministros No barómetro de outubro o PSOE sitúase no 28,5%, a 6,4 puntos do PP, que obtén o 22,1% dos votos. VOX obtén un 13,2%, Unidas Podemos un 11,8% e Ciudadanos chega ao 6%. Esquerra Republicana logra o 3,1% dos votos e Máis País/Compromís chega ao 3%. En canto á valoración dos ministros, hai que sinalar que tres son os mellor valorados. Margarita Robles en cabeza cun 5.5, Nadia Calviño cun 5.4 e Yolanda Díaz tamén cun 5.4.

Notas de Prensa Nota informativa
Entrega do Barómetro de outubro de 2021
Entrega do Barómetro de outubro de 2021
  • 14 OUT. 2021

Madrid, 14 de outubro de 2021. O día 15 de outubro , ás 12.30 horas , o barómetro do mes de outubro estará dispoñible para todos os medios na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www.cis.es). Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.

Notas de Prensa Avance Barómetro
O CIS valida os procedementos e a calidade e representatividade das súas enquisas
O CIS valida os procedementos e a calidade e representatividade das súas enquisas
  • 06 OUT. 2021

A institución realizou 4 estudos comparativos (barómetros mensuais e o CCI de xuño e xullo) coa empresa Sigma Dos, que amosa datos practicamente idénticos. O CIS validou os procedementos e a calidade das súas enquisas telefónicas a través de 4 estudos comparativos; os barómetros e os índices de confianza do consumidor de xuño e xullo. A Institución implantou o sistema CATI (Computer Assisted Telephone Interview) para entrevistas telefónicas en xuño de 2020 ante a imposibilidade de realizar enquisas persoais durante a pandemia por motivos de saúde. Un sistema moi habitual en España para a investigación da opinión pública, fundamentalmente por razóns de rapidez e fiabilidade na recollida de datos. O CIS comprobou que, utilizando o mesmo tamaño mostral -unhas 4.000 entrevistas-, con idénticos deseños de mostra e os mesmos cuestionarios, o sistema CIS CATI está aliñado cos estándares das empresas privadas de enquisas de poboación que traballan con este mesmo sistema. A análise comparativa dos barómetros e CCI de xuño e xullo elaborada polo CIS e as realizadas por Sigma Dos, amosan datos practicamente idénticos na gran maioría das preguntas das enquisas que se compararon. É o resultado da realización de estudos co máximo rigor e con altos estándares de calidade durante todo o proceso, desde o deseño do cuestionario ata a selección aleatoria das persoas entrevistadas e a obtención de datos. Os centros de investigación que seguen rigorosos procedementos de enquisas realizan rutinariamente "enquisas espello" (paralelas) como unha forma de control de calidade das actividades relacionadas co estudo . Unha enquisa espello é aquela que se realiza en paralelo á que realiza habitualmente a entidade, que se encarga a unha empresa externa sen vinculación algunha coa entidade e que reproduce exactamente o estudo realizado pola entidade co mesmo cuestionario e coa mesma metodoloxía... Por este motivo, o CIS sacou a concurso público a execución de 4 estudos paralelos aos barómetros e aos Índices de Confianza do Consumidor de xuño e xullo, que foron adxudicados a Sigma Dos. As características técnicas de todos os estudos do CIS, como a explotación de datos realizada, así como as matrices de datos, están á disposición de todo aquel que queira afondar a través de todos os datos dispoñibles na páxina web do CIS, á que están de acceso libre. todas as persoas. Podes acceder a estas enquisas, incluídas co código 11001, desde a web do CIS a través de 'Últimos estudos' ou directamente a través desta ligazón 'Información do estudo'. Podes consultar a ' Nota metodolóxica ' aquí. Podes consultar a ' Nota de prensa ' aquí. Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.

Noticia
Nota informativa sobre o barómetro de xuño e xullo e as enquisas espello do CCI
Nota informativa sobre o barómetro de xuño e xullo e as enquisas espello do CCI
  • 05 OUT. 2021

O CIS valida os procedementos e a calidade e representatividade das súas enquisas A institución realizou 4 estudos comparativos (barómetros mensuais e o CCI de xuño e xullo) coa empresa Sigma Dos, que amosa datos practicamente idénticos. Madrid, 5 de outubro de 2021 . O CIS validou os procedementos e a calidade das súas enquisas telefónicas a través de 4 estudos comparativos; os barómetros e os índices de confianza do consumidor de xuño e xullo. A Institución implantou o sistema CATI (Computer Assisted Telephone Interview) para entrevistas telefónicas en xuño de 2020 ante a imposibilidade de realizar enquisas persoais durante a pandemia por motivos de saúde. Un sistema moi habitual en España para a investigación da opinión pública, fundamentalmente por razóns de rapidez e fiabilidade na recollida de datos. O CIS comprobou que, utilizando o mesmo tamaño mostral -preto de 4.000 entrevistas-, con idénticos deseños de mostra e os mesmos cuestionarios, o sistema CIS CATI está aliñado cos estándares das empresas privadas de enquisas de poboación que traballan con este mesmo sistema. A análise comparativa dos barómetros e CCI de xuño e xullo elaborada polo CIS e as realizadas por Sigma Dos, amosan datos practicamente idénticos na gran maioría das preguntas das enquisas que se compararon. É o resultado da realización de estudos co máximo rigor e con altos estándares de calidade durante todo o proceso, desde o deseño do cuestionario ata a selección aleatoria das persoas entrevistadas e a obtención de datos. Os centros de investigación que seguen rigorosos procedementos de enquisas realizan rutinariamente "enquisas espello" (paralelas) como unha forma de control de calidade das actividades relacionadas co estudo. Unha enquisa espello é aquela que se realiza en paralelo á que realiza habitualmente a entidade, que se encarga a unha empresa externa sen vinculación algunha coa entidade e que reproduce exactamente o estudo realizado pola entidade co mesmo cuestionario e coa mesma metodoloxía... Por este motivo, o CIS sacou a concurso público a execución de 4 estudos paralelos aos barómetros e aos Índices de Confianza do Consumidor de xuño e xullo, que foron adxudicados a Sigma Dos. As características técnicas de todos os estudos do CIS, como a explotación de datos realizada, así como as matrices de datos, están á disposición de todo aquel que queira afondar a través de todos os datos dispoñibles na páxina web do CIS, á que están de acceso libre. todas as persoas. Podes acceder a estas enquisas, incluídas baixo o código 11001, desde o sitio web do CIS mediante 'Últimos estudos'. Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.

Notas de Prensa Nota informativa
Nota informativa sobre o
Nota informativa sobre o "ICC de setembro de 2021"
  • 05 OUT. 2021

A confianza dos consumidores alcanza os 98,3 puntos en España, a mellor cifra desde que comezou a pandemia O Índice de Confianza do Consumidor do mes de setembro sitúase en 98,3 puntos, 48,8 puntos máis que en setembro de 2020 E aumenta 6,7 puntos con respecto ao CCI do mes de agosto, cando o índice se situou en 91,6 puntos. Madrid, 5 de outubro de 2021 . A confianza dos consumidores en España sitúase en 98,3 puntos segundo o índice mensual elaborado polo Centro de Investigacións Sociolóxicas e mellora 6,7 puntos con respecto ao mes de agosto cando se situaba en 91,6 puntos. Esta cifra alcanza niveis previos á pandemia e é case o dobre que hai un ano, cando o CCI se situaba en 49,5 puntos. O índice de valoración da situación actual alcanzou en setembro os 83,1 puntos , cun incremento de 5,2 puntos en relación ao obtido en agosto pasado. Este incremento do índice débese á evolución de tres factores: a valoración da situación económica actual, que subiu 7,6 puntos con respecto ao mes anterior, a valoración do mercado laboral aumentou 8,3 puntos, e no caso do valoración da situación dos fogares hai unha lixeira perda de 0,3 puntos no último mes. Tamén mellora o Índice de Expectativas en setembro e alcanza os 113,4 puntos, o que supón un incremento de 8,2 puntos con respecto ao mes anterior. Os datos do CIS ICC baséanse nunha mostra representativa da poboación española de 2.798 entrevistas realizadas entre o 17 e o 24 de setembro.

Notas de Prensa Nota informativa
Entrega do Índice de Confianza do Consumidor (CCI) para setembro de 2021
Entrega do Índice de Confianza do Consumidor (CCI) para setembro de 2021
  • 04 OUT. 2021

Madrid, 4 de outubro de 2021. O día 5 de outubro , ás 11.30 horas , o CCI (Índice de Confianza do Consumidor) estará dispoñible para todos os medios na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www.cis.es). O ICC recolle mensualmente a valoración da evolución recente e das expectativas dos consumidores españois relacionadas coa súa economía familiar, o emprego e as súas posibilidades de aforro e consumo. Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.

Notas de Prensa Avance ICC
Entrega do Barómetro de setembro de 2021
Entrega do Barómetro de setembro de 2021
  • 15 SET. 2021

Madrid, 15 de setembro de 2021. O día 16 de setembro , ás 12.30 horas , o barómetro do mes de setembro estará a disposición de todos os medios na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www.cis.es). Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.

Notas de Prensa Avance Barómetro
Nota informativa sobre o
Nota informativa sobre o "ICC de agosto de 2021"
  • 31 AGO. 2021

O Índice de Confianza do Consumidor sitúase en 91,6 puntos en agosto, o dobre que hai un ano O CCI do mes de agosto sobe ata os 91,6 puntos, 41,7 puntos máis que en agosto de 2020. O índice de valoración da situación actual alcanzou en agosto os 77,9 puntos, 4,3 puntos máis que en xullo. Madrid, 31 de agosto de 2021 . A confianza dos consumidores sitúase en 91,6 puntos no mes de agosto segundo o índice mensual do Centro de Investigacións Sociolóxicas. Esta cifra está en niveis previos á pandemia e é o dobre que hai un ano, cando o CCI se situaba en 49,9 puntos. No que respecta ao índice de valoración da situación actual, acadou en agosto os 77,9 puntos , cun incremento de 4,3 puntos respecto ao mes de xullo. Este incremento do índice débese á evolución de tres factores: a valoración da situación económica actual aumenta 8,4 puntos con respecto ao mes anterior, a valoración do mercado laboral aumenta 7,1 puntos con respecto a xullo e no caso da valoración de a situación dos fogares hai unha perda de 2,6 puntos no último mes. O Índice de Expectativas do mes de agosto é de 105,2 puntos, o que supón un descenso de 5,1 puntos con respecto ao mes anterior. Os datos do CIS ICC baséanse nunha mostra representativa da poboación española de 2.828 entrevistas realizadas entre o 17 e o 20 de agosto.

Notas de Prensa Nota informativa
Entrega do Índice de Confianza do Consumidor (CCI) para agosto de 2021
Entrega do Índice de Confianza do Consumidor (CCI) para agosto de 2021
  • 30 AGO. 2021

Madrid, 30 de agosto de 2021. O martes, 31 de agosto , ás 11.30 horas , o CCI (Índice de Confianza do Consumidor) estará dispoñible para todos os medios na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www.cis.es). O ICC recolle mensualmente a valoración da evolución recente e das expectativas dos consumidores españois relacionadas coa súa economía familiar, o emprego e as súas posibilidades de aforro e consumo. Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.

Notas de Prensa Avance ICC
Entrega do Índice de Confianza do Consumidor (CCI) para xullo de 2021
Entrega do Índice de Confianza do Consumidor (CCI) para xullo de 2021
  • 29 XUL. 2021

Madrid, 29 de xullo de 2021. O venres, 30 de agosto , ás 11.30 horas , o CCI (Índice de Confianza do Consumidor) estará dispoñible para todos os medios na páxina web do Centro de Investigacións Sociolóxicas (www.cis.es). O ICC recolle mensualmente a valoración da evolución recente e das expectativas dos consumidores españois relacionadas coa súa economía familiar, o emprego e as súas posibilidades de aforro e consumo. Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.

Notas de Prensa Avance ICC