Direcció General de Coordinació i Investigació
A la Direcció General de Coordinació i Investigació li correspondran les funcions següents:
- La planificació, la coordinació i el seguiment del programa i les actuacions del centre en matèria de recerca, en col·laboració amb les unitats restants de l'organisme, amb una atenció especial als principis d'actuació en recerca empírica aplicada que regula l'article 5 d'aquest Reial decret.
- Executar els projectes de recerca que hagi de fer el centre, per si mateix o en col·laboració amb altres entitats.
- Dirigir lexecució dels treballs de camp.
- Dirigir el procés de dades conduent a lexplotació informàtica de les investigacions.
- Vetllar perquè el Centre d'Investigacions Sociològiques adeqüi la seva actuació a les disposicions en matèria de transparència, accés a la informació pública i bon govern pel que fa a la normativa vigent a nivell europeu i/o estatal en matèria de reutilització de la informació del sector públic i de governança de les dades.
- Elaborar els informes dels estudis corresponents realitzats pel centre, per si mateix o en col·laboració amb altres entitats, així com els informes i el pla d'actuació corresponents a la seva Direcció General.
- La coordinació i el suport a les activitats informàtiques de l'organisme en col·laboració del Departament de Tecnologies de la Informació i Comunicacions.
- Exercir totes aquelles funcions que expressament li hagi encomanat la persona titular de la presidència del centre.