Presidencia

É responsabilidade da persoa que ostenta a Presidencia da CEI:

  • Asumir a alta dirección da organización, promover e coordinar os servizos do centro e presidir as reunións do Consello Asesor.
  • Ostentar, en xeral, a representación oficial da organización, en particular nas súas relacións con organizacións similares, públicas ou privadas, nacionais ou estranxeiras.
  • Propoñer o proxecto de orzamento da axencia.
  • Executar o orzamento da axencia.
  • Elaborar o programa anual de actividades do centro e coordinar o seu desenvolvemento.
  • Aprobar a memoria de execución do programa do ano anterior e, a través do Ministerio da Presidencia, elevala ao Congreso dos Deputados e ao Senado.
  • Remitir ao Congreso dos Deputados e ao Senado, e ás Asembleas Lexislativas das Comunidades Autónomas, se é o caso, a través dos seus respectivos Presidentes, e a través do Ministerio da Presidencia, o contido do traballo realizado e introducido na súa base de datos, así como o avance provisional dos resultados das enquisas sobre intención de voto, valoracións dos partidos e valoracións dos líderes políticos.
  • Aprobar os proxectos de informatización e a adxudicación de equipamentos informáticos ao centro.
  • Asinar acordos de cooperación en materia de investigación sociolóxica.
  • Contratar en nome da organización, xestionar os gastos necesarios e xestionar os pagamentos.
  • Propoñerlle ao Ministro da Presidencia o nomeamento do Secretario Xeral do centro e dos Directores de Departamento.
  • Exercer as competencias, en materia de persoal, que lle atribúen as normas sobre función pública e organismos autónomos.
  • Desempeñar, en xeral, calquera outra función non expresamente atribuída a outros órganos e que corresponda á máxima autoridade da organización, de acordo coa lexislación vixente.