Dirección Xeral de Coordinación e Investigación
A Dirección Xeral de Coordinación e Investigación terá as seguintes funcións:
- A planificación, coordinación e seguimento do programa e das actividades de investigación do centro, en colaboración coas outras unidades da organización, con especial atención aos principios de actuación na investigación empírica aplicada regulados no artigo 5 deste real decreto.
- Levar a cabo proxectos de investigación que o centro deba levar a cabo, xa sexa de forma independente ou en colaboración con outras entidades.
- Dirixir a execución do traballo de campo.
- Dirixir o procesamento de datos que leve á explotación informática da investigación.
- Garantir que o Centro de Investigacións Sociolóxicas adapte as súas actuacións ás disposicións en materia de transparencia, acceso á información pública e boa gobernanza en relación coa normativa europea e/ou nacional vixente sobre reutilización da información do sector público e gobernanza de datos.
- Elaborar informes sobre os estudos correspondentes realizados polo centro, xa sexa de forma independente ou en colaboración con outras entidades, así como os informes e plans de acción correspondentes á súa Dirección Xeral.
- Coordinación e apoio ás actividades informáticas da organización en colaboración co Departamento de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións.
- Desempeñar todas aquelas funcións que lle sexan expresamente encomendadas pola persoa que ostente a Presidencia do centro.