Atrás

O CIS valida os procedementos e a calidade e representatividade das súas enquisas

Madrid, 06 outubro 2021

Noticia


A institución realizou 4 estudos comparativos (barómetros mensuais e o CCI de xuño e xullo) coa empresa Sigma Dos, que amosa datos practicamente idénticos.

O CIS validou os procedementos e a calidade das súas enquisas telefónicas a través de 4 estudos comparativos; os barómetros e os índices de confianza do consumidor de xuño e xullo.

A Institución implantou o sistema CATI (Computer Assisted Telephone Interview) para entrevistas telefónicas en xuño de 2020 ante a imposibilidade de realizar enquisas persoais durante a pandemia por motivos de saúde. Un sistema moi habitual en España para a investigación da opinión pública, fundamentalmente por razóns de rapidez e fiabilidade na recollida de datos.

O CIS comprobou que, utilizando o mesmo tamaño mostral -unhas 4.000 entrevistas-, con idénticos deseños de mostra e os mesmos cuestionarios, o sistema CIS CATI está aliñado cos estándares das empresas privadas de enquisas de poboación que traballan con este mesmo sistema.

A análise comparativa dos barómetros e CCI de xuño e xullo elaborada polo CIS e as realizadas por Sigma Dos, amosan datos practicamente idénticos na gran maioría das preguntas das enquisas que se compararon. É o resultado da realización de estudos co máximo rigor e con altos estándares de calidade durante todo o proceso, desde o deseño do cuestionario ata a selección aleatoria das persoas entrevistadas e a obtención de datos.

Os centros de investigación que seguen rigorosos procedementos de enquisas realizan rutinariamente "enquisas espello" (paralelas) como unha forma de control de calidade das actividades relacionadas co estudo .

Unha enquisa espello é aquela que se realiza en paralelo á que realiza habitualmente a entidade, que se encarga a unha empresa externa sen vinculación algunha coa entidade e que reproduce exactamente o estudo realizado pola entidade co mesmo cuestionario e coa mesma metodoloxía...

Por este motivo, o CIS sacou a concurso público a execución de 4 estudos paralelos aos barómetros e aos Índices de Confianza do Consumidor de xuño e xullo, que foron adxudicados a Sigma Dos.

As características técnicas de todos os estudos do CIS, como a explotación de datos realizada, así como as matrices de datos, están á disposición de todo aquel que queira afondar a través de todos os datos dispoñibles na páxina web do CIS, á que están de acceso libre. todas as persoas.

Podes acceder a estas enquisas, incluídas co código 11001, desde a web do CIS a través de 'Últimos estudos' ou directamente a través desta ligazón 'Información do estudo'. Podes consultar a ' Nota metodolóxica ' aquí. Podes consultar a ' Nota de prensa ' aquí.

Para calquera dúbida, o teléfono de Comunicación é o 91 580 76 25.

icono Compartir ligazónCompartir ligazón

icono x (twitter)X (Twitter)