Erakusten 1200 -(e)tik 1869 elementuak
2016ko martxoko Barometroaren entrega
2016ko martxoko Barometroaren entrega
  • 04 API. 2016

Madril, 2016ko apirilaren 4a. Apirilaren 5ean, 12:30ean , martxoko barometroa komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es). Azterketa honek hileroko barometroen ohiko galdera finkoak jasotzen ditu egoera politiko eta ekonomikoari eta herritarrek euren arazoei buruzko pertzepzioari buruz. Horrez gain, hilabete honetan IKTek familia-bizitzan duten eraginari buruzko atal aldakor bat jasotzen du Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance Barómetro
2016ko martxorako Kontsumitzaileen Konfiantza Adierazlea (CCI) ematea
2016ko martxorako Kontsumitzaileen Konfiantza Adierazlea (CCI) ematea
  • 01 API. 2016

Madril, 2016ko apirilaren 1a. Apirilaren 4an, 09:00etan , CCI (Consumer Confidence Indicator) komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es) . ICCk hilero biltzen du Espainiako kontsumitzaileen azken bilakaeraren eta itxaropenen ebaluazioa, haien familia-ekonomiarekin, enpleguarekin eta aurrezki eta kontsumo-aukerekin lotuta. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance ICC
2016ko otsaileko Barometroaren entrega
2016ko otsaileko Barometroaren entrega
  • 07 MAR. 2016

Madril, 2016ko martxoaren 7an. Martxoaren 8an , 12:30ean , otsaileko barometroa komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es). Azterketa honek hileroko barometroen ohiko galdera finkoak jasotzen ditu egoera politiko eta ekonomikoari eta herritarrek euren arazoei buruzko pertzepzioari buruz. Gainera, hilabete honetan soziabilitateari buruzko atal aldakor bat ere sartzen da. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance Barómetro
2016ko otsailerako Kontsumitzaileen Konfiantza Adierazlea (CCI) ematea
2016ko otsailerako Kontsumitzaileen Konfiantza Adierazlea (CCI) ematea
  • 02 MAR. 2016

Madril, 2016ko martxoaren 2an. Martxoaren 3an , goizeko 9:00etan , CCI (Consumer Confidence Indicator) komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es) . ICCk hilero biltzen du Espainiako kontsumitzaileen azken bilakaeraren eta itxaropenen ebaluazioa, haien familia-ekonomiarekin, enpleguarekin eta aurrezki eta kontsumo-aukerekin lotuta. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance ICC
2016ko urtarrileko Barometroaren entrega
2016ko urtarrileko Barometroaren entrega
  • 03 OTS. 2016

Madril, 2016ko otsailaren 3an. Otsailaren 4an , 12:30ean , urtarrileko barometroa komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es). Azterketa honek hileroko barometroen ohiko galdera finkoak jasotzen ditu egoera politiko eta ekonomikoari eta herritarrek euren arazoei buruzko pertzepzioari buruz. Horrez gain, hilabete honetan buruzagi politikoen boto-asmoa eta balorazioa biltzen dituen zati aldakor bat ere badakar. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance Barómetro
2016ko urtarrilerako Kontsumitzaileen Konfiantza Adierazlea (CCI) ematea
2016ko urtarrilerako Kontsumitzaileen Konfiantza Adierazlea (CCI) ematea
  • 02 OTS. 2016

Madril, 2016ko otsailaren 2an. Otsailaren 3an , 09:00etan , CCI (Consumer Confidence Indicator) komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es) . ICCk hilero biltzen du Espainiako kontsumitzaileen azken bilakaeraren eta itxaropenen ebaluazioa, haien familia-ekonomiarekin, enpleguarekin eta aurrezki eta kontsumo-aukerekin lotuta. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance ICC