Erakusten 1120 -(e)tik 1869 elementuak
2017ko otsaileko Barometroaren entrega
2017ko otsaileko Barometroaren entrega
  • 06 MAR. 2017

Madril, 2017ko martxoaren 6an. Martxoaren 7an , 12:30ean , otsaileko barometroa komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es). Azterketa honek hileroko barometroen ohiko galdera finkoak jasotzen ditu egoera politiko eta ekonomikoari eta herritarrek euren arazoei buruzko pertzepzioari buruz. Gainera, hilabete honetan hiritarren eskubideei buruzko atal aldakor bat sartzen da teknologia berrien aurrean . Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance Barómetro
2017ko otsailerako Kontsumitzaileen Konfiantza Adierazlea (CCI) ematea
2017ko otsailerako Kontsumitzaileen Konfiantza Adierazlea (CCI) ematea
  • 02 MAR. 2017

Madril, 2017ko martxoaren 2an. Martxoaren 3an , 09:00etan , CCI (Consumer Confidence Indicator) komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es) . ICCk hilero biltzen du Espainiako kontsumitzaileen azken bilakaeraren eta itxaropenen ebaluazioa, haien familia-ekonomiarekin, enpleguarekin eta aurrezki eta kontsumo-aukerekin lotuta. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance ICC
2017ko urtarrileko Barometroaren entrega
2017ko urtarrileko Barometroaren entrega
  • 06 OTS. 2017

Madril, 2017ko otsailaren 6an. Otsailaren 7an , 12:30ean , urtarrileko barometroa komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es). Azterketa honek hileroko barometroen ohiko galdera finkoak jasotzen ditu egoera politiko eta ekonomikoari eta herritarrek euren arazoei buruzko pertzepzioari buruz. Horrez gain, hilabete honetan boto-asmoa islatzen duen zati aldakorra, Jaurlaritzaren eta arduradun politikoen balorazioa . Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance Barómetro
2017ko urtarrilerako Kontsumitzaileen Konfiantza Adierazlea (CCI) ematea
2017ko urtarrilerako Kontsumitzaileen Konfiantza Adierazlea (CCI) ematea
  • 02 OTS. 2017

Madril, 2017ko otsailaren 2an. Otsailaren 3an , 09:00etan , CCI (Consumer Confidence Indicator) komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es) . ICCk hilero biltzen du Espainiako kontsumitzaileen azken bilakaeraren eta itxaropenen ebaluazioa, haien familia-ekonomiarekin, enpleguarekin eta aurrezki eta kontsumo-aukerekin lotuta. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance ICC
2016ko abenduko Barometroaren entrega
2016ko abenduko Barometroaren entrega
  • 03 URT. 2017

Madril, 2017ko urtarrilaren 3an. Urtarrilaren 4an , 12:30ean , abenduko barometroa komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es). Azterketa honek hileroko barometroen ohiko galdera finkoak jasotzen ditu egoera politiko eta ekonomikoari eta herritarrek euren arazoei buruzko pertzepzioari buruz. Gainera, hilabete honetan hizkuntzei buruzko zati aldakor bat ere sartzen da. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance Barómetro
2016ko abenduko Kontsumitzaileen Konfiantza Adierazlea (CCI) ematea
2016ko abenduko Kontsumitzaileen Konfiantza Adierazlea (CCI) ematea
  • 02 URT. 2017

Madril, 2017ko urtarrilaren 2an. Urtarrilaren 3an , goizeko 9:00etan , CCI (Consumer Confidence Indicator) komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es) . ICCk hilero biltzen du Espainiako kontsumitzaileen azken bilakaeraren eta itxaropenen ebaluazioa, haien familia-ekonomiarekin, enpleguarekin eta aurrezki eta kontsumo-aukerekin lotuta. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance ICC