Erakusten 640 -(e)tik 1854 elementuak
'ICC 2021eko urria'ri buruzko informazio-oharra
'ICC 2021eko urria'ri buruzko informazio-oharra
  • 29 URR. 2021

Kontsumitzaileen Konfiantza Indizea 97,3 puntutan kokatu zen urrian, duela urtebeteko bikoitza Hilabete honetako CCI 97,3 puntura iritsi da, 2020ko urrian baino 48,8 puntu gehiago. Egungo egoeraren balorazio-indizea 85 puntutan kokatu da, joan den irailean lortutakoarekin alderatuta 1,9 puntu gehiago. Madril, 2021eko urriaren 29a . Kontsumitzaileen konfiantza 97,3 puntukoa da urrian, Ikerketa Soziologikoen Zentroaren hileroko indizearen arabera. Pandemia aurreko mailara iristen den eta duela urtebeteko bikoitza da, CCI 48,5 puntukoa zenean. Iraileko hilabetearekin alderatuta, indize horrek puntu bat jaisten du, 98,3an kokatu baita. Egungo egoeraren balorazio-indizeari dagokionez, 85 puntura iritsi zen urrian, iazko irailarekin alderatuta 1,9 puntuko hazkundearekin. Indizearen igoera hori hiru faktoreren bilakaerari zor zaio: egungo egoera ekonomikoaren balorazioa 1,2 puntu gutxitzen da aurreko hilabetearekin alderatuta, lan-merkatuaren balorazioa 6,3 puntu igotzen da irailarekin alderatuta eta ebaluazioaren kasuan. hango etxeen egoera 0,7 puntuko igoera da azken hilabetean. CIS ICC datuak urriaren 14tik 20ra bitartean egindako 2.816 elkarrizketetako Espainiako biztanleriaren lagin adierazgarri batean oinarritzen dira. Datu horiek eta beste batzuk urriko ICCn biltzen dira, eta komunikabide guztien eskura dago Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es). Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Nota informativa
Kontsumitzaileen Konfiantza Indizearen (CCI) entrega 2021eko urrian
Kontsumitzaileen Konfiantza Indizearen (CCI) entrega 2021eko urrian
  • 28 URR. 2021

Madril, 2021eko urriaren 28an. Urriaren 29an , 11:30ean , CCI (Consumer Confidence Index) komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es) . ICCk hilero biltzen du Espainiako kontsumitzaileen azken bilakaeraren eta itxaropenen ebaluazioa, haien familia-ekonomiarekin, enpleguarekin eta aurrezki eta kontsumo-aukerekin lotuta. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance ICC
'2021eko urriko Barometroa'ri buruzko informazio-oharra
'2021eko urriko Barometroa'ri buruzko informazio-oharra
  • 15 URR. 2021

Espainiarren %92k positiboki baloratzen du ETAren indarkeriaren amaiera bere hamargarren urteurrenean CIS urriko barometroaren arabera, euskaldunen % 93,5ek positiboki baloratzen dute Espainiarentzat ETAren indarkeriaren amaiera. Baliabide publikoei dagokienez: %84,6k diote baliabide «gutxiegi» bideratzen direla zientzia eta teknologiaren ikerketara. COVID-19rako derrigorrezko txertoari dagokionez, derrigorrezko txertoa izan behar duela uste duten espainiarren ehunekoa handitu da (% 48,9). Madril, 2021eko urriaren 15a . ETAk indarkeriari uztearen iragarpenaren hamargarren urteurrena dela eta, horri buruz galdetu du CISek urriko hileroko barometroan. Inkesta honek agerian uzten du espainiarren %92,2k positiboki edo oso positiboki baloratzen duela talde terroristaren indarkeriari uztea, horietatik %59,1ek "oso positibo" eta %33,1ek "positibo". %3,7k soilik uste du "oso negatiboa" edo "negatiboa" izan dela Espainiarentzat. Euskal gizartearen kasuan, euskaldunen %93,5ek ETAren indarkeriaren amaiera "oso positibo" eta "positibo" jotzen dute Espainiarentzat. Euskal Herriari buruz zehazki galdetzean, espainiarren %86,4k positiboki baloratzen du ETAren indarkeriaren amaiera hamar urte geroago. Horietatik %53,6k uste du «oso positiboa» izan dela eta %32,8k «positibo». Euskaldunen kasuan, %94,5ek uste dute «oso positiboa» edo «positiboa» izan dela Euskadirentzat. Talde terroristaren amaierak Euskal Herriko ekonomian nola eragin duen ere galderak egin dira. Espainiarren %77,8k positiboki baloratzen du. %30,4k dio «oso positiboa» izan dela eta %47,4k «positiboa». % 4,6k bakarrik baloratzen du negatiboki. Euskaldunon kasuan, %86,4k positiboki baloratzen du ETAren indarkeriaren amaierak euskal ekonomian izan duen eragina. Baliabide publikoak Inkesta honek zerbitzu publikoetan egindako inbertsioari buruz ere galdetzen du. Espainiarren % 84,6k uste du baliabide "gutxiegi" bideratzen direla zientzia eta teknologiaren ikerketara, eta % 76,8k uste du baliabide "gutxiegi" dela osasunera . Derrigorrezko txertoa Koronabirusak kutsatzeko arriskua kontuan hartuta, %48,9k uste du "denak txertatzera behartu behar direla", aurreko hilabeteko barometroarekin alderatuta igotzen den zifra, orduan %47,4koa baitzen. Horri %32,6 gehitu behar zaio, osasun-langileak, zaharren egoitzetan lan egiten duten pertsonak eta publiko orokorrarekin harreman zuzena dutenak txertoa hartzera behartu behar direla uste dutenak. %24,6k uste du «inor ez dela behartu txertoa hartzera» eta %23k «kasuen araberakoa» dela. Botoen estimazioa eta ministroen balorazioa Urriko barometroan PSOE %28,5ean kokatu da, PPrengandik 6,4 puntura, botoen %22,1 lortzen baititu. VOXek %13,2 lortzen du, Unidas Podemosek %11,8 eta Ciudadanosek %6ra. Esquerra Republicanak botoen %3,1 lortzen ditu eta Más País/Compromís %3ra. Ministroen ebaluazioari dagokionez, nabarmendu behar da hiru ministro direla ondoen baloratzen direnak. Margarita Robles lidergoan 5.5 batekin, Nadia Calviño 5.4 batekin eta Yolanda Díaz ere 5.4 batekin.

Notas de Prensa Nota informativa
2021eko urriko Barometroaren entrega
2021eko urriko Barometroaren entrega
  • 14 URR. 2021

Madril, 2021eko urriaren 14an. Urriaren 15ean , 12:30ean , urriko hilabeteko barometroa komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es). Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance Barómetro
CISek prozedurak eta bere inkesten kalitatea eta adierazgarritasuna balioztatzen ditu
CISek prozedurak eta bere inkesten kalitatea eta adierazgarritasuna balioztatzen ditu
  • 06 URR. 2021

Erakundeak 4 ikerketa konparatibo egin ditu (hilabeteko barometroak eta ekaineko eta uztaileko CCI) Sigma Dos enpresarekin, eta datu ia berdinak erakusten ditu. CISek bere telefono-inkesten prozedurak eta kalitatea balioztatu ditu 4 ikerketa konparatiboren bidez; barometroak eta ekaineko eta uztaileko Kontsumitzaileen Konfiantza Indizeak. Erakundeak CATI (Computer Assisted Telephone Interview) sistema ezarri zuen telefono-elkarrizketetarako 2020ko ekainean, pandemian osasun-arrazoiengatik inkesta pertsonalak egitea ezinezkoa zela eta. Espainian iritzi publikoaren ikerketarako sistema oso ohikoa da, funtsean datu bilketan abiadura eta fidagarritasunagatik. CISek egiaztatu du, lagin-tamaina bera erabiliz -4.000 elkarrizketa inguru-, lagin-diseinu berdinekin eta galdetegi berdinekin, CIS CATI sistema sistema horrekin lan egiten duten populazio-inkesta pribatuko enpresen estandarrekin bat datorrela. CISek ekaineko eta uztaileko barometroen eta CCIren analisi konparatiboak eta Sigma Dosek egindakoak datu ia berdinak erakusten dituzte alderatu diren inkestetako galderen gehiengo zabalean. Prozesu osoan zehar, galdetegiaren diseinutik hasi eta elkarrizketatutako pertsonen ausaz hautatzeraino eta datuak lortzeraino, azterketak zorroztasun handiz eta kalitate estandar handiekin egitearen emaitza da. Inkesta-prozedura zorrotzak jarraitzen dituzten ikerketa-zentroek "ispilu-inkestak" egiten dituzte (paraleloak) ikasketekin lotutako jardueren kalitatea kontrolatzeko modu gisa . Ispilu-inkesta erakundeak aldizka egiten duenaren paraleloan egiten dena da, entitatearekin inolako loturarik gabe kanpoko enpresa bati agintzen zaiona eta erakundeak galdetegi berarekin egindako azterketa zehatz-mehatz errepikatzen duena. metodologia berdinarekin... Hori dela eta, CISek ekaineko eta uztaileko barometroen eta Kontsumitzaileen Konfiantzaren Indizeen paraleloko 4 azterlanen exekuzioa lehiaketa publikora atera zuen, Sigma Dos enpresari esleitu zitzaizkion. CISen azterketa guztien ezaugarri teknikoak, hala nola, egindako datuen ustiapena, baita datu-matrizeak ere, sakonago lan egin nahi duen edonoren eskura daude CISen webgunean dauden datu guztiak erabiliz, eta horretarako sarbide irekia dira. pertsona guztiak. 11001 kodean sartuta dauden inkesta hauetara sar zaitezke CISen webgunetik 'Azken ikasketak' bidez edo zuzenean 'Ikasketen informazioa' esteka honen bidez. ' Ohar metodologikoa ' hemen kontsulta dezakezu. Hemen kontsulta dezakezu ' Prentsa oharra '. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Noticia
Ekaineko eta uztaileko barometroari eta CCI ispiluei buruzko inkesten informazio-oharra
Ekaineko eta uztaileko barometroari eta CCI ispiluei buruzko inkesten informazio-oharra
  • 05 URR. 2021

CISek prozedurak eta bere inkesten kalitatea eta adierazgarritasuna balioztatzen ditu Erakundeak 4 ikerketa konparatibo egin ditu (hilabeteko barometroak eta ekaineko eta uztaileko CCI) Sigma Dos enpresarekin, eta datu ia berdinak erakusten ditu. Madril, 2021eko urriaren 5a . CISek bere telefono-inkesten prozedurak eta kalitatea balioztatu ditu 4 ikerketa konparatiboren bidez; barometroak eta ekaineko eta uztaileko Kontsumitzaileen Konfiantza Indizeak. Erakundeak CATI (Computer Assisted Telephone Interview) sistema ezarri zuen telefono-elkarrizketetarako 2020ko ekainean, pandemian osasun-arrazoiengatik inkesta pertsonalak egitea ezinezkoa zela eta. Espainian iritzi publikoaren ikerketarako sistema oso ohikoa da, funtsean datu bilketan abiadura eta fidagarritasunagatik. CISek egiaztatu du lagin-tamaina bera erabiliz -ia 4.000 elkarrizketa-, lagin-diseinu berdinekin eta galdetegi berdinekin, CIS CATI sistema sistema horrekin lan egiten duten populazio-inkesta pribatuko enpresen estandarrekin bat datorrela. CISek ekaineko eta uztaileko barometroen eta CCIren analisi konparatiboak eta Sigma Dosek egindakoak datu ia berdinak erakusten dituzte alderatu diren inkestetako galderen gehiengo zabalean. Prozesu osoan zehar, galdetegiaren diseinutik hasi eta elkarrizketatutako pertsonen ausaz hautatzeraino eta datuak lortzeraino, azterketak zorroztasun handiz eta kalitate estandar handiekin egitearen emaitza da. Inkesta-prozedura zorrotzak jarraitzen dituzten ikerketa-zentroek "ispilu-inkestak" egiten dituzte (paraleloak) ikasketekin lotutako jardueren kalitate-kontrol modu gisa. Ispilu-inkesta erakundeak aldizka egiten duenaren paraleloan egiten dena da, entitatearekin inolako loturarik gabe kanpoko enpresa bati agintzen zaiona eta erakundeak galdetegi berarekin egindako azterketa zehatz-mehatz errepikatzen duena. metodologia berdinarekin... Hori dela eta, CISek ekaineko eta uztaileko barometroen eta Kontsumitzaileen Konfiantzaren Indizeen paraleloko 4 azterlanen exekuzioa lehiaketa publikora atera zuen, Sigma Dos enpresari esleitu zitzaizkion. CISen azterketa guztien ezaugarri teknikoak, hala nola, egindako datuen ustiapena, baita datu-matrizeak ere, sakonago lan egin nahi duen edonoren eskura daude CISen webgunean dauden datu guztiak erabiliz, eta horretarako sarbide irekia dira. pertsona guztiak. 11001 kodean sartuta dauden inkesta hauek CIS webgunetik sar zaitezke 'Azken azterketak' bidez. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Nota informativa
"2021eko iraileko ICC"ri buruzko informazio-oharra
  • 05 URR. 2021

Kontsumitzaileen konfiantza 98,3 puntura iristen da Espainian, pandemia hasi zenetik daturik onena Iraileko Kontsumitzaileen Konfiantza Indizea 98,3 puntutan dago, 2020ko irailean baino 48,8 puntu gehiago. Eta 6,7 puntu hazi da abuztuko CCIarekin alderatuta, orduan indizea 91,6 puntutan zegoen. Madril, 2021eko urriaren 5a . Kontsumitzaileen konfiantza Espainian 98,3 puntukoa da Ikerketa Soziologikoen Zentroak egindako hileroko indizearen arabera, eta 6,7 puntu hobetu da abuztuaren aldean, 91,6 puntutan kokatu baitzen. Zifra hori pandemiaren aurreko mailetara iristen da eta duela urtebeteko ia bikoitza da, orduan CCI 49,5 puntuan zegoen. Egungo egoeraren balorazio-indizea 83,1 puntura iritsi zen irailean , joan den abuztuan lortutakoarekin alderatuta 5,2 puntu gehiago. Indizearen igoera hori hiru faktoreren bilakaerari zor zaio: egungo egoera ekonomikoaren balorazioa, aurreko hilabetearekin alderatuta 7,6 puntu igo baita, lan-merkatuaren balorazioa 8,3 puntu igo da, eta Etxeen egoeraren balorazioa azken hilabetean 0,3 puntuko galera txikia izan da. Iraileko Itxaropen Indizea ere hobetu eta 113,4 puntura iristen da, hau da, aurreko hilabetearekin alderatuta 8,2 puntuko igoera suposatzen du. CIS ICC datuak irailaren 17tik 24ra bitartean egindako 2.798 elkarrizketetako Espainiako biztanleriaren lagin adierazgarri batean oinarritzen dira.

Notas de Prensa Nota informativa
2021eko irailerako Kontsumitzaileen Konfiantza Indizearen (CCI) entrega
2021eko irailerako Kontsumitzaileen Konfiantza Indizearen (CCI) entrega
  • 04 URR. 2021

Madril, 2021eko urriaren 4an. Urriaren 5ean , 11:30ean , CCI (Consumer Confidence Index) komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es) . ICCk hilero biltzen du Espainiako kontsumitzaileen azken bilakaeraren eta itxaropenen ebaluazioa, haien familia-ekonomiarekin, enpleguarekin eta aurrezki eta kontsumo-aukerekin lotuta. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance ICC
2021eko iraileko Barometroaren entrega
2021eko iraileko Barometroaren entrega
  • 15 IRA. 2021

Madril, 2021eko irailaren 15ean. Irailaren 16an , 12:30ean , iraileko barometroa komunikabide guztien eskura egongo da Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es). Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance Barómetro
"2021eko abuztuko ICC"ri buruzko informazio-oharra
  • 31 ABU. 2021

Kontsumitzaileen Konfiantza Indizea 91,6 puntukoa da abuztuan, duela urtebeteko bikoitza Abuztuko CCI 91,6 puntura igotzen da, 2020ko abuztuan baino 41,7 puntu gehiago. Egungo egoeraren balorazio-indizea 77,9 puntura iritsi zen abuztuan, uztailean baino 4,3 puntu gehiago. Madril, 2021eko abuztuaren 31n . Kontsumitzaileen konfiantza 91,6 puntukoa da abuztuan, Ikerketa Soziologikoen Zentroaren hileko indizearen arabera. Kopuru hori pandemia aurreko mailetan dago eta duela urtebeteko bikoitza da, orduan CCI 49,9 puntuan zegoen. Egungo egoeraren balorazio-indizeari dagokionez, 77,9 puntura iritsi zen abuztuan , uztailarekin alderatuta 4,3 puntuko hazkundearekin. Indizearen igoera hori hiru faktoreren bilakaerari zor zaio: egungo egoera ekonomikoaren balorazioa 8,4 puntu hazi da aurreko hilabetearekin alderatuta, lan-merkatuaren balorazioa 7,1 puntu hazi da uztailarekin alderatuta eta ebaluazioaren kasuan. hango etxeen egoera 2,6 puntuko galera izan da azken hilabetean. Abuztuko Itxaropen Indizea 105,2 puntukoa da, eta horrek aurreko hilabetearekin alderatuta 5,1 puntuko beherakada suposatzen du. CIS ICC datuak abuztuaren 17tik 20ra bitartean egindako 2.828 elkarrizketetako Espainiako biztanleriaren lagin adierazgarri batean oinarritzen dira.

Notas de Prensa Nota informativa
Kontsumitzaileen Konfiantza Indizearen (CCI) entrega 2021eko abuztuan
Kontsumitzaileen Konfiantza Indizearen (CCI) entrega 2021eko abuztuan
  • 30 ABU. 2021

Madril, 2021eko abuztuaren 30a. Abuztuaren 31n, asteartea, 11:30ean komunikabide guztien eskura egongo da CCI (Consumer Confidence Index) Ikerketa Soziologikoen Zentroaren webgunean (www.cis.es). ICCk hilero biltzen du Espainiako kontsumitzaileen azken bilakaeraren eta itxaropenen ebaluazioa, haien familia-ekonomiarekin, enpleguarekin eta aurrezki eta kontsumo-aukerekin lotuta. Edozein zalantza argitzeko, Komunikazioko telefonoa 91 580 76 25 da.

Notas de Prensa Avance ICC