menu
bienvenidos
benvinguts
ongi etorri
benvidos
welcome
bienvenus
search
search
Buscar
Avances de Resultados
Análisis Online
Ficheiro de datos integrado (FID)
Libraría
REIS
keyboard_arrow_left
clear
Exposicion 60 Aniversario
keyboard_arrow_down
Presentación y datos de interés
Exposición
Espacio Multimedia
O CIS
keyboard_arrow_down
Quen somos
Rendición de contas
Enquisas
keyboard_arrow_down
Avances de resultados
Barómetros
Índice Confianza Consumidor (ICC)
Tipos de enquisas
Últimos estudos
Como se fan as enquisas
Banco de datos
keyboard_arrow_down
Catálogo de encuestas
Análise online
Ficheiro de datos integrado (FID)
ARCES
Solicitudes específicas
Datos abertos
Servizos ao cidadán
keyboard_arrow_down
Carta de servizos
Sede electrónica
Perfil do contratante
Emprego público
I+D: Plan de Depósito Inicial
Publicacións
keyboard_arrow_down
REIS
Coleccións
Anuarios
Novidades
Libraría
Subscrición ao Boletín de novedades
Buscador
Boletín CIS
Boletín Datos de Opinión
REOP
Formación e axudas
keyboard_arrow_down
Bolsas de formación
Axudas á investigación
Curso de posgrao
Prácticas de formación con universidades
Curso de Harvard
Premio Nacional
Seminario de verano UIMP
Biblioteca
keyboard_arrow_down
Novidades
Catálogo da Biblioteca
Recursos electrónicos
Pregunte ao bibliotecario
Centro de prensa
keyboard_arrow_down
Notas de prensa
Actividades
Contacto
arrow_back
Enquisas
Catálogo de enquisas
Ficha do estudo
Ficha do estudo
1337
| APRENDIZAJE CÍVICO-POLÍTICO DE LOS NIÑOS Y ADOLESCENTES ESPAÑOLES DESDE UNA PERSPECTIVA ESTRUCTURAL
Data
1982/10/01
Nº Estudo
1337
Estudo cualitativo
Método
análisis de contenido
Publicación
AYUDAS CIS 1999
Nota
Consultar ao Departamento de Banco de Datos a información dispoñible do estudo
Este estudo trata a seguinte información:
Orientaciones pedagógicas, ideológicas y formales de los textos de formación cívica.
Elementos del discurso-tipo de presentación del mundo contemporáneo y del estado democrático.
Presentación de la Constitución española y del constitucionalismo.