Anuario 2014

  1. PERCEPCIONS SOBRE A SITUACION ECONOMICA E POLITICA
  2. VALORACIÓN DO GOBERNO E A OPOSICIÓN
  3. IDIOMAS
  4. CORRESPONSABILIDADE
  5. HABITOS DE CONSUMO
    • FRECUENCIA DE CERTOS COMPORTAMENTOS AO FACER A COMPRA
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social (cont.)
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social (cont.)
      • Cruzamentos por situación laboral, recordo de voto, relixión e hábitat
      • Cruzamentos por situación laboral, recordo de voto, relixión e hábitat (cont.)
      • Cruzamentos por situación laboral, recordo de voto, relixión e hábitat (cont.)
    • CONSUMO DE PRODUTOS PROVENIENTES DO COMERCIO XUSTO
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión, hábitat
    • RENUNCIA Á COMPRA DE DETERMINADOS PRODUTOS POR RAZÓNS POLÍTICAS, ÉTICAS OU AMBIENTAIS
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión, hábitat
    • REALIZACIÓN DALGUNHA COMPRA POR INTERNET NOS ÚLTIMOS DOCE MESES
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión, hábitat
    • PRINCIPAIS RAZÓNS POLAS QUE COMPROU POR INTERNET
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social (cont.)
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social (cont.)
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión, hábitat
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión, hábitat (cont.)
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión, hábitat (cont.)
    • OPINIÓN SOBRE A REDUCIÓN DAS COMPRAS EN ESTABLECEMENTOS COMERCIAIS AO COMPRAR POR INTERNET
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral e clase social
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat
    • MOTIVO POLO QUE NUNCA PRESENTOU UNHA RECLAMACIÓN SOBRE UN PRODUTO OU SERVIZO
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación
      • Cruzamentos por situación laboral, clase social e ideoloxía
      • Cruzamentos por recordo de voto, relixión e hábitat
  6. DEPORTE
    • TAXA DE FRECUENCIA MOSTRA SPORTS
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat
    • GRAO DE INTERESE POLO DEPORTE
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión, hábitat
    • RAZÓNS POLAS QUE PRACTICA DEPORTE
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación
      • Cruzamentos por situación laboral, clase social e ideoloxía
      • Cruzamentos recordo de voto, relixión, hábitat
    • RAZÓNS PARA ABANDONAR PRACTÍCA DO DEPORTE
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación
      • Cruzamentos por situación laboral, clase social e ideoloxía
      • Cruzamentos recordo de voto, relixión, hábitat
    • RAZÓNS PARA NON PRACTICAR DEPORTE
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación
      • Cruzamentos por situación laboral, clase social e ideoloxía
      • Cruzamentos recordo de voto, relixión, hábitat
    • GRAO DE ACORDO CON DIFERENTES FRASES SOBRE O QUE É O DEPORTE
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación
      • Cruzamentos por situación laboral, clase social e ideoloxía
      • Cruzamentos recordo de voto, relixión, hábitat
    • DESEXO DE TER UN/A FILLO/A QUE FIXESE DEPORTE DE ALTA COMPETICION O PROFESIONAL
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat
  7. SOCIABILIDAD E TECNOLOXIAS DA COMUNICACION
  8. HÁBITOS SOCIAIS
    • PERSOAS COAS QUE ADOITA FACER UNHA SERIE DE ACTIVIDADES
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social (cont.)
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social (cont.)
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social (cont.)
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social (cont.)
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social (cont.)
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat (cont.)
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat (cont.)
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat (cont.)
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat (cont.)
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat (cont.)
    • FRECUENCIA COA QUE COME E/OU CEA FÓRA DA SÚA CASA, EN CASE DE FAMILIARES OU AMIGOS/AS OU leva OU COMPRA COMIDA
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social (cont.)
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social (cont.)
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat (cont.)
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat (cont.)
    • FRECUENCIA COA QUE VENDA OU SE REUNE CUNHA SERIE DE PERSOAS
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social (cont.)
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social (cont.)
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social (cont.)
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat (cont.)
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat (cont.)
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat (cont.)
  9. PRÁCTICA DE LA LECTURA
    • GRAO DE INTERESE POR DIFERENTES ÁMBITOS DA CULTURA
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social (cont.)
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat (cont.)
    • FRECUENCIA DE LECTURA DE LIBROS
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat
    • RAZÓNS PRINCIPAIS POLAS QUE NON SE ADOITAN LER LIBROS
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación
      • Cruzamentos por situación laboral, clase social e ideología
      • Cruzamentos por recordo de voto, relixión e hábitat
    • FORMATO LECTURA DE LIBROS (EN PAPEL Ou DIXITAL)
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat
    • RAZÓNS PRINCIPAIS POLAS QUE SE ADOITAN LER LIBROS
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat
    • NÚMERO DE LIBROS LIDOS NOS ÚLTIMOS DOCE MESES
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat
    • FRECUENCIA DE DIFERENTES SITUACIÓNS RELACIONADAS COA LECTURA NA INFANCIA/ADOLESCENCIA
      • Frecuencias e representación gráfica
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social (cont.)
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social (cont.)
      • Cruzamentos por sexo, idade, estado civil, educación, situación laboral, clase social(cont.)
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat (cont.)
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat (cont.)
      • Cruzamentos por ideoloxía, recordo de voto, relixión e hábitat (cont.)
  10. OPINIÓN PÚBLICA E POLÍTICA FISCAL
  11. ANEXO. FICHAS TÉCNICAS
arrow_back